@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Tycker du ska ta mjölk! det är mycket godare än något annan att dricka! (Min åsikt) något annat vet jag inte... eller jo vatten Haha, jag har inte så mycket andra val ^^ Är starkt beroende av Cola, detta kanske ändå kan bli ett "vitt" dygn drick inte för mycket bara Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Tycker du ska ta mjölk! det är mycket godare än något annan att dricka! (Min åsikt) något annat vet jag inte... eller jo vatten Haha, jag har inte så mycket andra val ^^ Är starkt beroende av Cola, detta kanske ändå kan bli ett "vitt" dygn drick inte för mycket bara Tror jag testat det tidigare i livet.... Det är inte så gott va? xD Ursch äckligt! testade precis! Så får det bli Bra. Tror jag ska ge en blandning av dom två till mina storebröder imorgon bitti... Ondska ♥ jag är ju ond! fast ibland kanske jag är god... whatever... Men det ska bli kul 10 jan, 2013 21:23 |
|
Terrakowski
Elev |
10 jan, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2013 21:25 |
|
Terrakowski
Elev |
Med rätt blandning ska det nog inte synas, frågan kanske är vad det är du vill uppnå? ^^ 10 jan, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Med rätt blandning ska det nog inte synas, frågan kanske är vad det är du vill uppnå? ^^ .......Njae det är personligt.... död?? (Skämt) Men dom kanske vill skippa skolan imorgon.... who know... 10 jan, 2013 21:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Måntass
ÅHHH vad fint du ritar. ^^ 10 jan, 2013 21:29 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller?
10 jan, 2013 21:30 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Luna_rav Testa och skriv resultatet imorgon 10 jan, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Luna_rav Testa och skriv resultatet imorgon ofc! Måste bara få pappa att gå med på det. 10 jan, 2013 21:33 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Luna_rav Testa och skriv resultatet imorgon ofc! Måste bara få pappa att gå med på det. Lite vatten och mjölk har väl ingen dött v? Kanske pappa skulle behöva smaka lite också? xD 10 jan, 2013 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen