@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
På vår skola är det så underbart, ingen blir dömd efter vad man gillar för musik och ingen mobbning alls eller sneda blickar mot någon, ingen som stirrar på en i korridorerna och alla ler mot alla varje gång man ser varandra.
Nej. Men fan vad jag önskar att det vore sant. ![]()
10 jan, 2013 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hotissue: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hotissue: Hon har inte blivit hackad utan valde att ta bort sin användare själv. Kommer hon tillbaka då? Det vet inte jag något om, så det får ni fråga henne själv om Ja, och det blir ju lätt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 19:58 |
|
baramin
Elev |
Drar till England med internationellagruppen från skolan asdjghatgjmk.♥. Har varit i Frankrike med dem tidigare i höst ochdet är knappt några tidigare grupper som gjort fler än en resa, men sen kom vi och bara "TOTALLY AWESOME"
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 jan, 2013 20:02 |
|
leumas vän
Elev |
10 jan, 2013 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Vill sova.
10 jan, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag har nyss bytt profilbild!
10 jan, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Vill sova. Jag med. 10 jan, 2013 20:08 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har fått Ipren så jag har inte ont i örat längre men jag är fortfarande seeeg
10 jan, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
I love Chibi ♥♥
10 jan, 2013 20:11 |
|
t i l d a
Elev |
Vill gå och lägga mig, men jag vet inte när mamma kommer hem, iofs sa jag att det var okej så jag får väl skylla mig själv xD
10 jan, 2013 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen