@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hotissue: Hon har inte blivit hackad utan valde att ta bort sin användare själv. Kommer hon tillbaka då? Det vet inte jag något om, så det får ni fråga henne själv om
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
10 jan, 2013 19:43 |
|
joel9324
Elev |
10 jan, 2013 19:44 |
|
kinshaw
Elev |
glömde helt bort att jag kunde se det nya avsnittet av pretty little liars igår </3 får se det ikväll istället
har längtat asmycket, och så glömmer jag bort duktigt ._. ![]()
10 jan, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill INTE till skolan imorrn This, so much Jag slutar 11:30 så det blir en kort dag för mig. Åh, avundsjuk! fast jag slutar 13.20. 10 jan, 2013 19:46 |
|
lillamymin
Elev |
Ahimsa, det heter ahimsa, inte ashima eller ahishma...varför ska jag ha så svårt att komma ihåg det?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 10 jan, 2013 19:47 |
|
Alice...
Elev |
10 jan, 2013 19:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag skulle vilja att man kunde skicka presenter åt andra mugglisar.. som man kunde med julklappar, fast året om lixom..
10 jan, 2013 19:52 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Li: Ginnyy trodde att man kunde få äventyr utan att kontakta några dvärgar. Alltså.......... Hur skulle jag någonsin kunna veta..? Nåja varje dag ska man lära sig något nytt va?
10 jan, 2013 19:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Li: Ginnyy trodde att man kunde få äventyr utan att kontakta några dvärgar. Alltså.......... Hur skulle jag någonsin kunna veta..? Nåja varje dag ska man lära sig något nytt va? Jaaa, precis, det var ju bra without something there is no nothing 10 jan, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Saker man kan låna ut till kursare: bågfil.. O.O
10 jan, 2013 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen