My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Katla: ^ This!Skrivet av leumas vän: Haha, är det bara jag som shippar Discord med Celestia? Jag tycker den shippingen är jättegullig owo jag förstår varför folk shippar dem, och pairingen är ganska söt och så men jag shippar dem inte hehe ^^
3 nov, 2012 23:08 |
|
leumas vän
Elev |
Säsong 3 på lördag owo Vet ni vad jag vill se i säsong 3? Sjöhästar!
![]() För er som inte vet det, så var sjöhästarna med i den allra första MLP filmen XD : 5 nov, 2012 17:15 |
|
cirklar
Elev |
leumas vän: Jag tror vi nämnde dem här för ett tag sedan också, och nej, jag vill fortfarande inte se några sea ponies i FiM om de inte skulle göra dem mycket bättre förstås. Jag klarar inte av deras "shobedoshoshobedo".
5 nov, 2012 17:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av cirklar: leumas vän: Jag tror vi nämnde dem här för ett tag sedan också, och nej, jag vill fortfarande inte se några sea ponies i FiM om de inte skulle göra dem mycket bättre förstås. Jag klarar inte av deras "shobedoshoshobedo". men de behöver ju inte "shobedoshoshobedo":a i G4 though ♏︎ 5 nov, 2012 18:56 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Katla: Nej, jag vet. Men jag har ändå svårt för dem...Skrivet av cirklar: leumas vän: Jag tror vi nämnde dem här för ett tag sedan också, och nej, jag vill fortfarande inte se några sea ponies i FiM om de inte skulle göra dem mycket bättre förstås. Jag klarar inte av deras "shobedoshoshobedo". men de behöver ju inte "shobedoshoshobedo":a i G4 though
5 nov, 2012 19:18 |
|
Ollis100
Elev |
Fick en Mlp-kakbok av mamma idag!
Ska baka Rainbow Dash-kakor efter maten ![]() ![]() ![]() (Förlåt för spegelvända bilder xD) hej 6 nov, 2012 16:18 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Ollis100: Fick en Mlp-kakbok av mamma idag! Ska baka Rainbow Dash-kakor efter maten ![]() ![]() ![]() (Förlåt för spegelvända bilder xD) VART KÖPTE HON DEN ♥♥♥♥♥♥
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
6 nov, 2012 16:24 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Soda: Skrivet av Ollis100: Fick en Mlp-kakbok av mamma idag! Ska baka Rainbow Dash-kakor efter maten ![]() ![]() ![]() (Förlåt för spegelvända bilder xD) VART KÖPTE HON DEN ♥♥♥♥♥♥ Lidl hej 6 nov, 2012 16:38 |
|
ernin
Elev |
Skrivet av Ollis100: Fick en Mlp-kakbok av mamma idag! Ska baka Rainbow Dash-kakor efter maten ![]() ![]() ![]() (Förlåt för spegelvända bilder xD) MÅSTE HA!!!! ![]()
6 nov, 2012 16:56 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av ernin: Skrivet av Ollis100: Fick en Mlp-kakbok av mamma idag! Ska baka Rainbow Dash-kakor efter maten ![]() ![]() ![]() (Förlåt för spegelvända bilder xD) MÅSTE HA!!!! JAG MEEEEEWE!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
6 nov, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen