The rich man's daughter(PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The rich man's daughter(PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade sakta. "Jag ska göra det, och jag tar med mig mat upp till henne". Hon satte sig och åt snabbt lite gröt innan hon tog en bricka med mer gröt och en macka innan hon bara upp den till Hildes rum och knackade på. "Hilde? Är du vaken?" undrade hon och kom in.
10 maj, 2014 23:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Hilde mumlade något ohörbart. Hon låg i sängen med omlindat huvud och såg allmänt blek ut.
"Var är Edward?" sa Hilde med oro, rörde sig men föll stönande ner på kudden åter. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona satte sig ner vid henne och satte brickan vid henne. "Jag tror han är i sitt rum..." mumlade hon och gav henne en smörgås. Hon såg oroligt på henne. "Hur är det?".
10 maj, 2014 23:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Hilde sköt undan smörgåsen, hon ville inte ha. Hon var orolig för Edward och det var det sista hon behövde i sitt tillstånd.
"Huvudvärk, yrsel och jag mår illa." sa hon, hon hade hjärnskakning. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:54 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona gav henne mackan igen. "Jo, du behöver äta, det bliv bättre då". Hon blev plötsligt grön i ansiktet, trots att hon inte ätit mycket mådde hon plötsligt illa.
10 maj, 2014 23:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag dör inte av att inte äta." sa Hilde bara och såg på Mona.
"Gå till badrummet." hon kunde inte hjälpa Mona, undrade hur det var med henne. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 00:01 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona sprang in till badrummet och kom inte tillbaka fören en bra stund senare. Hon var blek och darrig och sjönk ner på sängen igen.
11 maj, 2014 00:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Är du med barn?" sa Hilde lite osammanhängande, kanske inte tänkte på vad hon sa. Hilde försökte resa sig, få kuddar bakom sig.
"Hur går det med Edward." sa hon igen. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 00:08 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona bleknade lätt och såg på Hilde. "Jag vet inte...Jag har aldrig spytt såhär...Men jag hade feber igår" mumlade hon och puttade ner henne efter att ha satt en kudde bakom henne. "Jag vet inte...Jag ska gå ner snart och hjälpa".
11 maj, 2014 00:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det kan vara det." sa Hilde en aningen oroligt och tog hennes hand.
"Snälla rädda Edward." bad Hilde och såg förtvivlad ut. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 00:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The rich man's daughter(PRS)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen