Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Jo, via svartkonster kan jag det." Mumlade jag när Morfin försvann.
"Och sådant håller han på med."
4 nov, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
"Jag går inte! Aldrig!"
Min röst lät förtvivlad och jag kramlade mig fast ännu hårdare.
4 nov, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
"Du måste. Du har ingen aning om vad han gör med personer som du." Sa jag bistert och ställde mig upp.
4 nov, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag höll mig fast i honom med armarna.
4 nov, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
"Snälla Sanna. Du måste förstå att jag gör detta för din skull!"
4 nov, 2013 20:13
|
|
Borttagen
|
"Nej! Du får inte dö. Om du dör, dör jag också!"
Sa jag helt hysteriskt.
4 nov, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
"Lugna dig! Och nej, du ska leva vidare som en vanlig människa. Du kan bli ihop med en vanlig kille, som är bra för dig! För hoppningsvis testar far inga expreriment på mig och jag för dö snabbt."
4 nov, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Om du dör ber jag honom att döda mig också!"
4 nov, 2013 20:38
|
|
Borttagen
|
"Snälla Sanna, skärp dig nu!" Sa jag irriterat och skakade av mig hennes hand och började gå fram och tillbaka i den lilla cellen.
4 nov, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i ett hörn av cellen med ryggen mot honom.
4 nov, 2013 20:49
|
Du får inte svara på den här tråden.