Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Noctum: Vad vill du ha för sort? xDSkrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Tyvärr, har inga Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD Nämen :O det skulle jag allt vilja se XD ingen chokladgroda va? Men gelégroda kanske, de är ju ändå lika äckliga som riktiga grodor måste vara (enligt mig)! Och så är jag ju skyldig dig en kaka! Ja juste, det hade jag glömt X3 bra att du kom ihåg det c: 2 sep, 2012 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 21:54
|
|
Miss_Green
Elev |
2 sep, 2012 21:52 |
|
potter_fan
Elev |
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 2 sep, 2012 22:36 |
|
Miss_Green
Elev |
2 sep, 2012 22:37 |
|
potter_fan
Elev |
Men räknar man med förra tråden är vi på sida 184!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 2 sep, 2012 22:40 |
|
Miss_Green
Elev |
2 sep, 2012 22:47 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Vad vill du ha för sort? xD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Tyvärr, har inga Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD Nämen :O det skulle jag allt vilja se XD ingen chokladgroda va? Men gelégroda kanske, de är ju ändå lika äckliga som riktiga grodor måste vara (enligt mig)! Och så är jag ju skyldig dig en kaka! Ja juste, det hade jag glömt X3 bra att du kom ihåg det c: Den kakiga sorten c:
3 sep, 2012 12:43 |
|
LauraTree
Elev |
Noctum, haha vad är det?
Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! 3 sep, 2012 17:37 |
|
lumos1
Elev |
3 sep, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_ONoctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! 3 sep, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen