myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag brukar inte skriva i Dormen för jag vet aldrig vad jag ska skriva! 18 mar, 2012 12:42 |
|
Emme Lestrange
Elev |
18 mar, 2012 13:09 |
|
njasmine
Elev |
måste vänta till Juni
men länktar When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 18 mar, 2012 13:09 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
18 mar, 2012 13:26 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: me too ni som e beta testare berätta gärna för oss hur de e där För tillfället är det inte så mycket, det man kan göra nu är att skriva uppdateringar och snacka med folk som är i ens "dorm" xD Men de tillkommer nog saker snart ^^ 18 mar, 2012 13:41 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: me too ni som e beta testare berätta gärna för oss hur de e där Sätter i spoiler för dom som inte vill veta. Spoiler: Tryck här för att visa!
18 mar, 2012 13:43 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: me too ni som e beta testare berätta gärna för oss hur de e där För tillfället är det inte så mycket, det man kan göra nu är att skriva uppdateringar och snacka med folk som är i ens "dorm" xD Men de tillkommer nog saker snart ^^ Lite otroligt att folk säger innan ens de släppt in beta att den är bättre än pottermore Hoppas det xd ![]()
18 mar, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: me too ni som e beta testare berätta gärna för oss hur de e där Stackars er! Jag vet inte riktigt vad man ska göra ännu, förutom att skriva meddelanden och skriva på dormarna och skaffa vänner! 18 mar, 2012 14:05 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: me too ni som e beta testare berätta gärna för oss hur de e där Stackars er! Jag vet inte riktigt vad man ska göra ännu, förutom att skriva meddelanden och skriva på dormarna och skaffa vänner! Ja stackars oss ![]()
18 mar, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice
Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg 18 mar, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen