Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En och en halv månad kvar!!!

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Oskan
Elev

Avatar


Det ska det nog vara, men vi har engelska prov dagen därpå, så det är kanske inte det bästa
Ska nog se den vid 6-tiden iaf...

"May the force be equal to mass times acceleration"

3 nov, 2010 13:16

dixan
Elev

Avatar


Måste kolla när manda och nina kan. Annars kan jag få gå och se den själv å de vill jag INTE!

5 nov, 2010 12:19

Oskan
Elev

Avatar


Du måste se den på premiären eller?

"May the force be equal to mass times acceleration"

5 nov, 2010 13:49

dixan
Elev

Avatar


Det ska jag... Fast med ida.

6 nov, 2010 14:00

Rachel
Elev

Avatar


Några dagar kvar!

6 nov, 2010 16:44

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av dixan:
Det ska jag... Fast med ida.

Bestämt 2 ggr redan? ^^

"May the force be equal to mass times acceleration"

6 nov, 2010 23:57

dixan
Elev

Avatar

+1


Man kan ju inte se en HP film Bara EN gång!!!!!!

25 nov, 2010 22:30

GredForge
Elev

Avatar


Skrivet av dixan:
Man kan ju inte se en HP film Bara EN gång!!!!!!


Haha helt rätt

Neither one can live if the other survives

25 nov, 2010 22:32

dixan
Elev

Avatar


Jag såg förra typ 4ggr... jag tänker inte göra annorlunda denna gången

25 nov, 2010 22:33

Amanda
Elev

Avatar


Älskade filmen, mäst när Ron är svart sjuk på Harry!

¨-¨

26 nov, 2010 16:41

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

Du får inte svara på den här tråden.