En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Det ska det nog vara, men vi har engelska prov dagen därpå, så det är kanske inte det bästa
Ska nog se den vid 6-tiden iaf... "May the force be equal to mass times acceleration" 3 nov, 2010 13:16 |
|
dixan
Elev |
Måste kolla när manda och nina kan. Annars kan jag få gå och se den själv å de vill jag INTE!
5 nov, 2010 12:19 |
|
Oskan
Elev |
Du måste se den på premiären eller?
"May the force be equal to mass times acceleration" 5 nov, 2010 13:49 |
|
dixan
Elev |
Det ska jag... Fast med ida.
6 nov, 2010 14:00 |
|
Rachel
Elev |
Några dagar kvar!
6 nov, 2010 16:44 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av dixan: Det ska jag... Fast med ida. Bestämt 2 ggr redan? ^^ "May the force be equal to mass times acceleration" 6 nov, 2010 23:57 |
|
dixan
Elev |
Man kan ju inte se en HP film Bara EN gång!!!!!!
25 nov, 2010 22:30 |
|
GredForge
Elev |
Neither one can live if the other survives 25 nov, 2010 22:32 |
|
dixan
Elev |
Jag såg förra typ 4ggr... jag tänker inte göra annorlunda denna gången
25 nov, 2010 22:33 |
|
Amanda
Elev |
Älskade filmen, mäst när Ron är svart sjuk på Harry!
¨-¨ 26 nov, 2010 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen