Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
9 nov, 2011 23:08 |
|
Savi
Elev |
10 nov, 2011 02:43 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Ingen har väl sagt att det är fel att vara bisexuell? Tror att folk snarare reagerar på tanken att Harry är bisexuell (vilket han inte är, mind you). : )
10 nov, 2011 16:58 |
|
Dilly Weasley
Elev |
[color=red]ehh ok??[/color]
"Hm, you must be a Weasley" 10 nov, 2011 17:13 |
|
MissTonks
Elev |
hahha, LOL :3
men själv klart är det så 10 nov, 2011 17:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av MissBuckbeak: Jag har efter nog granskning kommit fram till att Harry Potter måste ha blivit voldtagen av Snape den natten när Harrys föräldrar dog. Han blev då Bisexuell och under alla år har han varit hemligt förälskad i Dumbledore. Någon som också har kommit fram till sanningen? Så du menar att Harry blev våldtagen när han var ca. ett år?? Jaha. 12 nov, 2011 14:54 |
|
Borttagen
|
Tror mer att Dumbledore är Bi
12 nov, 2011 15:57 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Hahah, jag tror att Margaret förstod det, men valde att vara ironisk då denna tråd var ganska... eh ja, ironisk! Över; Dumbledore är väl homosexuell, eller har jag fel? :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 16:05 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av expelliarmus: ^ Hahah, jag tror att Margaret förstod det, men valde att vara ironisk då denna tråd var ganska... eh ja, ironisk! Över; Dumbledore är väl homosexuell, eller har jag fel? :3 Han är homosexuell, ja!
12 nov, 2011 16:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror mer att Dumbledore är Bi Han är homosexuel, you know. 12 nov, 2011 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen