Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
en LG p920 optimus med 3D
Kärlek till alla! 1 feb, 2012 21:50 |
|
superman
Elev |
![]() ![]() Jag har en Samsung galaxy ace som är svart OCH vit (jag vet, cellphone of tomorrow!!! Fast nej man kan bara byta ut baksidan. Men ÄNDÅÅÅÅÅÅ hightec!) 1 feb, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
^
Jag saknar indiska :'</3 1 feb, 2012 21:57 |
|
cirklar
Elev |
Sony Ericsson U10i Den börjar dock bli lite gammal och sliten. Fick den för nästan två år sedan efter att min förra (som var av samma modell) blev stulen i kyrkan under min konfirmation. Använder den mest till att lyssna på musik i skolan och när jag går till och från skolan.
1 feb, 2012 22:00 |
|
Lordlollo
Elev |
HTC wildfire s i lila
Men jag har så dålig fantasi så jag har dpt den till mobilis Mobilis ♥ Lordlollo ♆ 1 feb, 2012 22:46 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
![]() Den mobilen suger Det som är bra är att den är ganska liten och att jag kan ha mobilsmycke på den :3 Egentligen ville jag ha en annan färg på den, men det vara bara den rosa modellen som var på rea... Även om den är extremt jobbig är jag nog ändå lite fäst vid den, den har trots allt fria sms (inte för att det beror på själv mobilen)
1 feb, 2012 23:31 |
|
adliitam
Elev |
1 feb, 2012 23:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hej! Så efter att ha tvättat min andra mobil någonsin så tog jag tummen ur och köpte mig en ny. Något jag behövt göra i ett halvår, år.
Vem blev den nya i familjen då? Jo. Efter att ha betat av en Nokia 3310 (ärvdes av mor), tre stycken Sony Ericsson (varav två ärvdes av mor) så blev det tusanimej en ny touchmobil. iPhone 4. ^_^ Det räcker för mig. Den är redan ett par år gammal på marknaden och har funktioner jag behöver plus en hel del därtill. MEN eftersom jag envetet velat ha en gammal-stylad mobil så fick jag åtminstone kompromissa i detta nu och istället klä den i ett kassettbandsfodral. ![]() Min andra mobil någonsin som jag köpt! Kommer du också få resa i tvättmaskinen om två år eller kommer ditt glas spricka efter en tur i asfalten redan imorgon? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jun, 2012 22:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-11 kl. 22:36
|
|
Margaret
Elev |
Minns inte om jag skrivit i denna tråd redan, men struntsamma.
Jag har en Xperia Neo. Helt okej, och fungerar bra för mina behov, även om den kan vara något seg ibland. Det kan nog dock bli bättre efter en uppdatering eller så. ![]() Med ett skal som ser ut såhär: ![]() Det är den största nackdelen, att det bara finns några få tråkiga skal till modellen. Det är inte som till iPhone som har 36710375937 miljoner skal.... ![]()
11 jun, 2012 22:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har en Iphone 4 och den duger väl, jag hade nog inte köpt en, men nu fick jag den i studentpresent så ja xD och ja jag sms:ar och är inne på mugglis
![]()
11 jun, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen