Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Skit snyggt jobbat linnvendela, har du picnik premium eller är du bara väldigt duktig? Egoboost till mig själv för att jag är så sjukt stark ibland. Inte fysiskt, utan mentalt. Självklart att jag är svag då och då, men när jag är stark står jag upp för mig själv som en klippa 5 dec, 2011 11:10 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Skit snyggt jobbat linnvendela, har du picnik premium eller är du bara väldigt duktig? Du gör mig sjukt glad, vet du det? Nej, jag har inte premium och jag har bara använt picnik en gång. You made my day!♥♥ Jaha. 5 dec, 2011 11:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 5 kl. 11:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ^ Skit snyggt jobbat linnvendela, har du picnik premium eller är du bara väldigt duktig? Du gör mig sjukt glad, vet du det? Nej, jag har inte premium och jag har bara använt picnik en gång. You'll made my day!♥♥ Aw you made my day to sweetie!♥ 5 dec, 2011 11:18 |
|
Celebikai
Elev |
5 dec, 2011 15:25 |
|
Luna 1
Elev |
5 dec, 2011 16:07 |
|
Amandan
Elev |
5 dec, 2011 16:15 |
|
childhoodlight
Elev |
5 dec, 2011 16:32 |
|
Ida S
Lärare |
Jag är otrolig, fixade det skitsvåra franskaprovet med 109,5 poäng av 119 möjliga vilket betydde att jag hade noll till max två fel på varje del (noll fel på alla grammatikmoment), AND FOR THAT I AM AWESOME!
"we live together, and harry does all the cooking." 5 dec, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Jag är otrolig, fixade det skitsvåra franskaprovet med 109,5 poäng av 119 möjliga vilket betydde att jag hade noll till max två fel på varje del (noll fel på alla grammatikmoment), AND FOR THAT I AM AWESOME! GRYMT! Snyggt jobbat! ![]() 5 dec, 2011 21:43 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Jag är otrolig, fixade det skitsvåra franskaprovet med 109,5 poäng av 119 möjliga vilket betydde att jag hade noll till max två fel på varje del (noll fel på alla grammatikmoment), AND FOR THAT I AM AWESOME! GRYMT! Snyggt jobbat! I KNOW ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 5 dec, 2011 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen