Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Drömde att det var en kille i klassen som hade tagit självmord! o.O Det var Thanksgiving av någon anledning. Drömde säkert att det var Thanksgiving pga. den tråden här på forumet x)
Men det var ingen rolig dröm ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2011 08:45 |
|
Ida S
Lärare |
OMG, i natt drömde jag att jag fick reda på hemligheter om Hufflepuffs Sällskapsrum här på Mugglis.
Det skall tydligen finnas en sticky där som heter "Officiella Hjälp-tråden" där personer som är över 18 år kan få hjälp med vad som helst. .... "HMH" "we live together, and harry does all the cooking." 1 jan, 2012 23:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag drömde om aluminium. Och att dörrfan hånskrattade åt oss. Och att gängade hål smälte samman.
...nej, vi har inte alls problem med ett par slidingdörrar på jobbet. Vad får er att tro det? :''P ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2012 23:56 |
|
Somnium
Elev |
Drömde om honom.
Drömmen kändes så sjukt verklig, som ett minne, så när jag vakna vart kind of sadface. xd Liksom åh, sättet han såg på mig i drömmen, exakt så ser han ut när han ser på mig i skolan. Och jag kan inte lista ut vilka känslor som gömmer sig i hans blick. Allt jag vet är att jag blir väldigt glad lycklig av hans blickar, och jag tappar bort mig totalt. Jag kan väll inte tolka en blick SÅ fel? Eller? :c Iaf, mysig dröm, awesome dröm att han första natten på året...♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
2 jan, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om min farmor. Att hon dog. vilket är ett tag sedan hon verkligen gjorde. Men ändå, det var hemskt.
8 jan, 2012 11:06 |
|
annawpotter
Elev |
8 jan, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: OMG, i natt drömde jag att jag fick reda på hemligheter om Hufflepuffs Sällskapsrum här på Mugglis. Det skall tydligen finnas en sticky där som heter "Officiella Hjälp-tråden" där personer som är över 18 år kan få hjälp med vad som helst. .... "HMH" Ska vi smyga in i deras sällskapsrum och titta eller? :3 8 jan, 2012 11:25 |
|
Draken Norbert
Elev |
8 jan, 2012 11:27 |
|
Simonlack
Elev |
JAg drömde om Tarzan och Jane, och en hiss var med o.0
Lily and James one of the cutest couple of time! 8 jan, 2012 11:27 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen