5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Albino
Elev |
1. Jag har en sjukdom som aldrig kommer att försvinna.
2. Jag HATAR smör. Det är djävulens påfund. 3. Jag tror inte att jag är rädd för någonting förutom att tappa min mobil i toaletten. (Helt seriöst.) (Tragiskt nog.) 4. Jag är bådahänt! Cred! 5. Mina ögon har samma färg som limefrukter, har jag fått höra. om man går fort och ler mycket ser ingen att man är ful 23 maj, 2012 22:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: 1. Jaghar sedan min långa praktik alltid tånaglarna målade för att det får mig att känna mig lite kvinnlig i en manlig värld. (Fast annars är jag prcis som Kintsugi - skiter fullständig i hur jag ser ut) hahah grymt! ps. jag har börjat ha mina fingernaglar målade och måste göra om/bättra på arbetat ett par gånger i veckan. På så vis har jag senaste två veckorna inte bitit på naglarna mer än på pekfingret i förrförrgår (ett återfall) samt att jag rev lite på tumnageln i förrgår (= jag fick tummen ur och tog hand om alla naglar igår med nytt, snyggt lack så nu är et frid och fröjd igen!)... sååå... 4 saker ingen vet om dig - inte ens jag själv. Är det äntligen dags för mig att lyckas sluta bita på naglarna? Kommer jag få bekymmer med långa ("längre" Kommer jag på automatik vara duktigare med arbetshandskar? Kommer jag på automatik vara mer försiktig och "tjejig"? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Kintsugi Tycker dock det är lite drygt att bara en person kommenterat det. En trevlig men vid tillfället full reparatör xD
Just nu är de svarta! 23 maj, 2012 22:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nessilini: HAHAHA HUMOR! :''D Men det låter fint!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2012 22:40 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vänSkrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! 24 maj, 2012 08:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! kan du sluta tjata non gång?!!! jag är jättecoolig älska mig plz 24 maj, 2012 14:27 |
|
-Patronus-
Elev |
(okej, det finns personer som vet om det här, men inte så många)
- Jag har spelat piano sedan jag var 7 år. - Jag är allergisk mot solkräm. - Jag är allergisk mot kyla också. - Gräshoppor är jätteläskiga, enligt mig. - Jag är mest kittlig på knäna.
24 maj, 2012 14:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-24 kl. 19:48
|
|
accioron
Elev |
- Jag är dammallergiker. Måste dammsuga mitt rum och hålla det rent hela tiden, hoho.
- Är livrädd för fjärilar (i'm serious, om någon skulle fånga en fjäril och kasta den mot mig så är vi inte vänner längre capish?) - Jag var drabbad av en depression från det att jag var sju fram till att jag fyllde åtta. - Är medlem i Grön Ungdom, Miljöpartiets ungdomsförbund. - Jag älskar i stort sett allting med smak/lukt av citron. SO GOOD 24 maj, 2012 15:03 |
|
Celebikai
Elev |
tror att jag har skrivit här men whatever
♦ pratar med mig själv i mitt huvud hela tiden, rösten i mitt huvud är aldrig tyst, så pga det har jag svårt att sova ibland. ♦ när jag lyssnar på musik så föreställer jag mig artisten sjunga låten live, eller så gör jag en ny musikvideo i mitt huvud (har gjort en video till Just a girl, den innehåller feminism och är awesome) ♦ har kommit på handlingen till en film, har inte skrivit ner den så ifall jag dör så dör handlingen ♦ när jag gråter så låtsas jag att jag är en helt annan person som gråter pga en helt annan sak. ♦ har haft tinnitus i lite mer än 1 år, tycker inte att det är så jobbigt. ![]()
24 maj, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen