Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 okt, 2011 16:22 |
|
Salazar1
Elev |
19 okt, 2011 16:34 |
|
Luna 1
Elev |
Jag är så säker på att pandan var i vår skola igen.
DETTA BÖRJAR BLI SJUKT LÄSKIGT OCH OM NÅGON DRIVER MED MIG ÄR DET ELAKT D:
Tumblr.
19 okt, 2011 16:36 |
|
Piggelin
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Det var creepy, idag på McDonald's tyckte jag 1) att jag såg Katla och Pixie - fast äldre, typ fjorton/femton. De var EXTREMT lika de verkliga Katla och Pixie, fast äldre och så bor de ju inte i Stockholm, så det kan inte ha varit de. Men det var läskigt likt! Det var coolt De kanske åkte med en tidvändare och dök upp typ 3 år tidigare? 19 okt, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
19 okt, 2011 16:43 |
|
Luna 1
Elev |
19 okt, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
^ Åhå, men då låter det ju faktiskt som att det skulle kunna ha varit jag.
19 okt, 2011 16:52 |
|
Luna 1
Elev |
19 okt, 2011 16:52 |
|
Ida S
Lärare |
Jag är helt säker på att jag såg Eilonwy idag O_O Vilket är jättekonstigt för hon bor på andra sidan Sverige!
"we live together, and harry does all the cooking." 31 okt, 2011 17:30 |
|
ikka
Elev |
valmo: Jag är iofs ganska liten för min ålder. xD var du i Uppsala?
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
31 okt, 2011 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen