om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
25 okt, 2011 17:36 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Luna Lovegood ofc, jag skulle vilja va henne eftersom hon vågar va sig själv
![]() _______________________________________ ![]() LOVE ♥ ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
25 okt, 2011 17:38 |
|
Wilma Lovegood
Elev |
Luna ofc
![]() 25 okt, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Min egna figur Isabella Jonson
Mitt backlänges namn 25 okt, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger, förmodligen
25 okt, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Draco såklart
25 okt, 2011 20:01 |
|
Train
Elev |
25 okt, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Um. Ingen aning... Jag har gjort några test, men alla säger olika.
25 okt, 2011 20:42 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Um. Ingen aning... Jag har gjort några test, men alla säger olika. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 25 okt, 2011 21:37 |
|
jonathan monkey
Elev |
26 okt, 2011 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen