Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Btw, min kompis pappa jobbar där, så på hennes fester kalas, osv får vi provsmaka nya smaker..
Tumblr.
4 okt, 2011 21:07 |
|
Danzi
Elev |
4 okt, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Är jag ensam om att tycka att man förstör chokladen om man stoppar in något annat i den? Okej, lite nötter, vanilj eller nougat går väl bra men, inte typ mint eller apelsin.
4 okt, 2011 21:22 |
|
whirlwinds
Elev |
4 okt, 2011 21:27 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä du är inte ensam. Jag gillar nötter i choklad och så men inte apelsin direkt x)Är jag ensam om att tycka att man förstör chokladen om man stoppar in något annat i den? Okej, lite nötter, vanilj eller nougat går väl bra men, inte typ mint eller apelsin. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 okt, 2011 21:27 |
|
kinshaw
Elev |
4 okt, 2011 21:30 |
|
Dante
Lärare |
kinshaw: Den med lakrits är riktigt god alltså? Har varit lite skeptisk till den faktiskt, men det skadar väl inte att testa!
6 okt, 2011 06:59 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 okt, 2011 08:57 |
|
Borttagen
|
Orient, MUMS!!!
Fast inget slår schweizernöt 6 okt, 2011 09:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag äter aldrig marabou-choklad eftersom det inte alls faller mig i smaken. Deras nya sorter låter intressanta men så länge deras choklad är inblandad så VÄGRAR jag. Den smakar verkligen för jäkla illa.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen