Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ebba då. ÄT!Jag är dålig på att äta frukost. Brukar bara äta lite fil och flingor, ett äpple eller ingenting alls.
13 okt, 2011 21:24 |
|
JoLizz
Elev |
15 okt, 2011 11:07 |
|
Kaiia
Elev |
15 okt, 2011 23:35 |
|
contessa
Elev |
Ufh, skulle hungra ihjäl. Standar mat är mest gröt eller mackor. Eller äggröra.
Idag åt jag mackor med köttbullar. Alla andra pålägg var slut... When nothing goes right, go left. 15 okt, 2011 23:47 |
|
adliitam
Elev |
15 okt, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
På skoldagar klarar jag inte av att äta på morgonen, eftersom jag går upp en halvtimme innan avfärd till skolan och jag inte kan äta innan jag ska röra på mig, så äter jag inget.. Men oftast är jag inte heller hungrig förräns framåt skollunchen xD
På helger äter jag frukost.. 1-2 mackor + ett glas mjölk/kanske oboy xd 16 okt, 2011 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen