Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jegli
Elev |
2141, underskåp
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 5 okt, 2011 20:48 |
|
Losa
Elev |
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 5 okt, 2011 20:59 |
|
Johanna.
Elev |
5 okt, 2011 22:41 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
5 okt, 2011 22:44 |
|
Salle
Elev |
5 okt, 2011 22:55 |
|
expelliarmus
Elev |
OMG, är du 9-10 år?! ;o Damn, jag visste knappt vad en dator var när jag var i den åldern. Kommer aldrig vänja mig vid att tiden går framåt...
5 okt, 2011 22:56 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Haha har många 10-9 vänner irl som är inne på Mugglis xDOMG, är du 9-10 år?! ;o Damn, jag visste knappt vad en dator var när jag var i den åldern. Kommer aldrig vänja mig vid att tiden går framåt...
5 okt, 2011 22:58 |
|
luckyBella
Elev |
5 okt, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
301, underskåp.. Längst in till väggen, så medans de andra letar efter sina skåp (då de flesta nummerplåtarna är borta kan jag gå längst in i hörnet och böja mig ner och låsa upp ;D
Det är även positivt att ha intill väggen, och underskåp om man vill vara ensam, kan man bara öppna dörren och sätta sig inuti skåpet, vilket jag ofta gör, som är en symbol för att man inte ska snacka med mig om det inte är något viktigt xD 5 okt, 2011 23:04 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Jag hade typ 62 och överskåp men vi var tvungna att lämna bort våra skåp till restaurangeleverna, så fick ett nytt skåp med numret 222 som såklart var underskåp -.- FML!
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
6 okt, 2011 06:39 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen