Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag hatar henne för hon dödar så många tillexempel fred dobby sirius
22 dec, 2011 12:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag hatar henne för hon dödar så många tillexempel fred dobby sirius Men hon dödade inte Fred. 22 dec, 2011 13:29 |
|
NicholasPotter
Elev |
Någon som har ett bål?
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 22 dec, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NicholasPotter: Någon som har ett bål? Nope, men du bör kanske hålla dig till samtalsämnet 22 dec, 2011 13:45 |
|
bluebirdflies
Elev |
hon är fantastisk! på något sätt
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 dec, 2011 13:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Hon är crazy på ett lixom så här coolt sätt. Dessutom älskar jag hennes hår menjag förlåter henne aldrig för att ha dödat Sirius eller Dobby
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 dec, 2011 13:48 |
|
J-star Black
Elev |
Hon har något speciellt, fastän hon dödar två av mina favoritkaraktärer och många fler fastnar jag för henne.
Tror för att det är hennes starka personlighet, lite crazyness, skicklig, cool, snygg, rolig på ett sjukt sätt... ![]() ![]()
22 dec, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
HON ÄR TYP GALEN DÄRFÖR GILLAR JAG HENNE
22 dec, 2011 16:08 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hon verkar så tuff med sin kalla, gälla och Duffy/Adele-liknande röst. I femman när man får se henne i Mysteriedepartamentet (stavning) är hon bara där; Lilla babyponken... Pott (zz) er... Jag la in de där zz för att hennes T:n var så väsande just då. JAG gillar Bellatrix i filmerna men hon verkar inte lika bra i böckerna. Enda pluset i filmerna där filmerna är bättre än böckerna. Amazing. :O
22 dec, 2011 17:27 |
|
joelpoel01
Elev |
bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
22 dec, 2011 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen