Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

1 2 3 ... 9 10 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag hatar henne för hon dödar så många tillexempel fred dobby sirius

22 dec, 2011 12:53

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
jag hatar henne för hon dödar så många tillexempel fred dobby sirius


Men hon dödade inte Fred.

22 dec, 2011 13:29

NicholasPotter
Elev

Avatar


Någon som har ett bål?

"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to."

22 dec, 2011 13:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av NicholasPotter:
Någon som har ett bål?


Nope, men du bör kanske hålla dig till samtalsämnet

22 dec, 2011 13:45

bluebirdflies
Elev

Avatar


hon är fantastisk! på något sätt

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

22 dec, 2011 13:45

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Hon är crazy på ett lixom så här coolt sätt. Dessutom älskar jag hennes hår menjag förlåter henne aldrig för att ha dödat Sirius eller Dobby

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

22 dec, 2011 13:48

J-star Black
Elev

Avatar


Hon har något speciellt, fastän hon dödar två av mina favoritkaraktärer och många fler fastnar jag för henne.
Tror för att det är hennes starka personlighet, lite crazyness, skicklig, cool, snygg, rolig på ett sjukt sätt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

22 dec, 2011 16:07

Borttagen

Avatar


HON ÄR TYP GALEN DÄRFÖR GILLAR JAG HENNE

22 dec, 2011 16:08

BlondaHermione
Elev

Avatar


Hon verkar så tuff med sin kalla, gälla och Duffy/Adele-liknande röst. I femman när man får se henne i Mysteriedepartamentet (stavning) är hon bara där; Lilla babyponken... Pott (zz) er... Jag la in de där zz för att hennes T:n var så väsande just då. JAG gillar Bellatrix i filmerna men hon verkar inte lika bra i böckerna. Enda pluset i filmerna där filmerna är bättre än böckerna. Amazing. :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

22 dec, 2011 17:27

joelpoel01
Elev

Avatar


bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

22 dec, 2011 17:48

1 2 3 ... 9 10 11 12 13

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Du får inte svara på den här tråden.