Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
sovit, haha!
30 sep, 2011 19:21 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
30 sep, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
Idag har jag gjort ett no prov som faktiskt gick ganska bra. ( första gången )
30 sep, 2011 22:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-30 kl. 22:31
|
|
sweetfia
Elev |
Idag så har jag haft no prov som jag inte har pluggat på. Min mage kurrade jätte mycket så jag fick sitta i ett annat rum med en kompis som också var hungrig. Jag brottade ner en i min klass för han var jobbig. En i min klass stängde dörren och satte sig o skrek "INGEN ÖPPNAR" o bara för det så tänkte jag öppna, då så sptang han mot mig och tänkte stoppa mig men sen så fick jag dörren på mig helt plötsligt XD
Haha XD 30 sep, 2011 22:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Idag har jag hittat en gammal kompis på facebook, skickat ett meddelande till henne och frågat ifall hon kom ihåg mig, och det gjorde hon!
![]()
2 okt, 2011 23:09 |
|
leumas vän
Elev |
2 okt, 2011 23:09 |
|
Amandan
Elev |
2 okt, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
drabbats av panik ett flertal gånger
2 okt, 2011 23:18 |
|
Maharajah
Elev |
.. köpt en kjol som är jag otroligt stolt över!!
2 okt, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2011 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen