Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 20:23 |
|
MonsterCookie
Elev |
si_tonks It is! ^^
Miyuki Ohyeah, det var najjs det! wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
^Jah, och när jag helt slumpmässigt hittade HPDH inne på akademibokhandeln XD
7 okt, 2011 20:28 |
|
MonsterCookie
Elev |
^precis, vi ba WEEE!!
![]() wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 20:48 |
|
Borttagen
|
^Ja, jag minns min reaktion när jag såg den, jag bah:. WTF? Hur kom den dit?
Btw, alla ni som kommer i morgon, ni glömmer väl inte att ha med er en liten slant, då vi ev. ska fika och gå runt i alla små butiker EDIT: Har ej fått något svar från de jag skickade till, däremot får gin stå kvar utifall hon skulle dyka upp i morgon! Om nu någon behöver få tag på mig, om ni ska säga att ni inte kommer elr. liknande så kan ni som har mitt nummer ringa mig efter 8 i morgon eller skicka en uggla till mig i morgon bitti, tittar till min inkorg innan jag börjar åka till Gränby, så ni behöver inte vara oroliga för att jag missar någon händelse! Vill helst veta avanmälan m.m senast klockan 10:30! Godnatt! 7 okt, 2011 20:50 |
|
ikka
Elev |
Åh, pepp! Kan inte bestämma ifall jag ska åka buss eller cykla... Hm. Någon som vet hur lång tid det tar med cykel från Fyrishov?
Sen har jag ingen aning om vilken entré som är Östra, men det visar sig väl miyuki: Jag kan smsa Gin C: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 09:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hej människor!
ikka har tyvärr ingen aning wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 09:51 |
|
ikka
Elev |
gin kommer inte.
Det ser ut som vi blir samma gäng som sist, minus Grace. Varför kommer det inget nytt folk för? :c ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 09:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Men vatusan :C Hallå Folks därute! KOM TILL OSS! :333
EDIT: HOLY CRAP! Var det kl 11 vi skulle ses?! wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 09:56 |
|
ikka
Elev |
Ja C: Men jag kommer fram med bussen 11.06 om det är okej ^^ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen