Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gör ett album och den kan heta:
THE GREATEST HITS OF MUGGLIS! 10 sep, 2011 14:13 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här kommer min FUCKING FAIL version av Friday... Jag slarvar med orden, kan inte rappa och jag hade en publik framför mig oxå ;__; Jag fick inte filma mitt ansikte av mamma heller. http://tinypic.com/player.php?v=9a3deb&s=7 HAHAHAHAH YOU'RE AWESOME
10 sep, 2011 19:41 |
|
Elley
Elev |
10 sep, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Här kommer min FUCKING FAIL version av Friday... Jag slarvar med orden, kan inte rappa och jag hade en publik framför mig oxå ;__; Jag fick inte filma mitt ansikte av mamma heller. http://tinypic.com/player.php?v=9a3deb&s=7 YEAH! Heh. Nu fick jag lust att sjunga. ;w; 10 sep, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
Jag ska sjunga enligt TheCasualtie ;____;
10 sep, 2011 20:32 |
|
Somnium
Elev |
pandan
Haha, du är awesome x'D TheCasualtie Haha,åh, awesome du med x' Cred till er båda ![]() Skulle själv aldrig våga göra det där, jag låter helt fucked up när jag sjunger http://slytherinunicorn.tumblr.com/
10 sep, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR DIG!!!Här kommer min FUCKING FAIL version av Friday... Jag slarvar med orden, kan inte rappa och jag hade en publik framför mig oxå ;__; Jag fick inte filma mitt ansikte av mamma heller. http://tinypic.com/player.php?v=9a3deb&s=7 10 sep, 2011 20:42 |
|
Ginnyy
Elev |
10 sep, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
MelodyJoseph: JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! Din mamma glömde sin kavaj hos oss D:
och DU!!! Du ska sjunga en låt men jag vet inte vad .___. KAN NÅN FRÅN MUGGLIS KOMMA PÅ NÅGOT? C: 10 sep, 2011 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen