Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu kommer liite mer!!
DRACO: När jag såg Hermione sprang jag fram till henne. Jag kramade om henne men hon kramade inte tillbaka. När jag tittade på henne stirrade hon tomt framför sig. Jag undrade vad som hade hänt. - Ingenting, sa hon. - Jo jag ser ju att det är något! Sa jag. Då sjönk hon ihop i en hög på golvet och jag såg hur tårarna började rinna nerför hennes kinder. - Det har hänt något förskräckligt!! sa Hermione tomt. Jag stirrade på henne. - Vad är det som har hänt? frågade jag försiktigt. - Mamma, pappa, sa hon. - ja vad är det med dem? undrade jag. - jag kan inte säga det här! sa Hermione och ställde sig upp. Hon torkade tårarna och började gå mot dörren. Vi bestämde oss att gä ner till sjön och prata. - Vad är det som har hänt med din mamma och pappa? undrade Blaise. - Ja vad var det som Dumbledore berättade? frågade Pansy. Jag kramade om henne och nu så kramade hon mig tillbaka. Hon började berätta. Hon berättade att hennes föräldrar låg på Sankt Mungos efter att ha blivit torterade av Crusiatusförbannelsen. - Vem gjorde det? undrade Blaise. - Säkert en Weasley! sa Pansy. - Det var Arthur Weasley! svarade Hermione. HERMIONE: Jag var glad över att ha berättat om det för mina vänner + pojkvän. Vi satt mest vid sjön och pratade men sedan gick vi upp för att äta lunch. Efter lunchen så gick vi ner till sällskapsrummet för att göra läxorna som vi fick av McGonagall. Hon hade gett oss ett helt berg med läxor och sen hade vi Snapes läxa också men den var inte så svår eftersom Snape alltid gav jätte enkla läxor ( han gav Gryffindorarna mycket svårare + att Potter fick en strax läxa också ). Vi satte oss vid ett bord och började. Efter två timmar var vi klara med alla läxor. Vi spelade trollkarlsschack också. Jag och Pansy vann hela tiden. Sen gick vi till Stora Salen för att äta middag. Maten var god som vanligt och efter maten gick vi ner till sällskapsrummet igen och lade oss. Det får räcka för ikväll!!! Hoppas det vart bra!!♥ 11 sep, 2011 21:08 |
|
Bill Weasley
Elev |
Alvarligt Arthur Weasley.
Jag älskar att busa ps man moste bara gilla Fred och George! 12 sep, 2011 20:05 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 sep, 2011 20:08 |
|
Elin Granger
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Bill Weasley: Alvarligt Arthur Weasley. Reagerade med på det .. o.o Skojar ni Arthur Weasley gjorde Cruciatusförbannelsen! JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 13 sep, 2011 08:26 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Bill Weasley: Alvarligt Arthur Weasley. Reagerade med på det .. o.o Skojar ni Arthur Weasley gjorde Cruciatusförbannelsen! Jag vet, men just han? ..
13 sep, 2011 10:33 |
|
Elin Granger
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Bill Weasley: Alvarligt Arthur Weasley. Reagerade med på det .. o.o Skojar ni Arthur Weasley gjorde Cruciatusförbannelsen! Jag vet, men just han? .. Ja just han? JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 13 sep, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Bill Weasley: Alvarligt Arthur Weasley. Reagerade med på det .. o.o Skojar ni Arthur Weasley gjorde Cruciatusförbannelsen! Jag vet, men just han? .. Ja just han? Förlåt 13 sep, 2011 17:38 |
|
Elin Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Elin Granger: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Bill Weasley: Alvarligt Arthur Weasley. Reagerade med på det .. o.o Skojar ni Arthur Weasley gjorde Cruciatusförbannelsen! Jag vet, men just han? .. Ja just han? Förlåt nej då det är bra men MER! Spoiler: Tryck här för att visa! JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 13 sep, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
Tack!!! kan nog skriva lite grann om nån kommenterar en gång!!!!
13 sep, 2011 17:50 |
|
Sovsvampen
Elev |
13 sep, 2011 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen