Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

1 september!!!!

Forum > Harry Potter > 1 september!!!!

1 2 3 ... 9 10 11 ... 17 18 19
Användare Inlägg
ILoveUDracoMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Ingen här sitter på tåget till Hogwarts nu för howarts finns inte.


SÅKLART DET GÖR!!! ALLA SOM INTE VISSTE DET ÄR LIKSOM BARA

That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley

1 sep, 2011 19:30

Severus10
Elev

Avatar


Ingen sitter på tåget Miyuki.

1 sep, 2011 19:30

Borttagen

Avatar


...Tänk de som kom in på Pottermore idag.

1 sep, 2011 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Ingen sitter på tåget Miyuki.


Öh.. jo jag, jag sitter här just nu, kan skymta hogwarts nu

1 sep, 2011 19:31

Severus10
Elev

Avatar


FÖR FN MAN KAN INTE ÅKA TILL HOWARTS.
FILMA DET DÅ OCH LÄGG UT HÄR.
ANNARS ÅKER DU INTE TILL HOGWARTS.

1 sep, 2011 19:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
FÖR FN MAN KAN INTE ÅKA TILL HOWARTS.
FILMA DET DÅ OCH LÄGG UT HÄR.
ANNARS ÅKER DU INTE TILL HOGWARTS.


Excuse moii?

1 sep, 2011 19:35

Therese
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Severus10:
Ingen sitter på tåget Miyuki.


Öh.. jo jag, jag sitter här just nu, kan skymta hogwarts nu

Jag med, ska börja mitt femte år nu.

1 sep, 2011 19:35

Severus10
Elev

Avatar


Ja filma det då.
Om du inte kan filma att du ser Hogwarts så sitter du hemma.

1 sep, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Ja filma det då.
Om du inte kan filma att du ser Hogwarts så sitter du hemma.


Sakta i backarna.. Liksom, bläddra några sidor bakåt och se hur vi åker till Hogwarts, my dear little friend`?

1 sep, 2011 19:39

Ginny00
Elev

Avatar


Wihoo, nu är jag på Hogwarts
Jag har en specialdator som funkar där.. XD

1 sep, 2011 19:41

1 2 3 ... 9 10 11 ... 17 18 19

Forum > Harry Potter > 1 september!!!!

Du får inte svara på den här tråden.