1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Skrivet av Severus10: Ingen här sitter på tåget till Hogwarts nu för howarts finns inte. SÅKLART DET GÖR!!! ALLA SOM INTE VISSTE DET ÄR LIKSOM BARA That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 1 sep, 2011 19:30 |
|
Severus10
Elev |
Ingen sitter på tåget Miyuki.
1 sep, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
...Tänk de som kom in på Pottermore idag.
1 sep, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: Ingen sitter på tåget Miyuki. Öh.. jo jag, jag sitter här just nu, kan skymta hogwarts nu 1 sep, 2011 19:31 |
|
Severus10
Elev |
FÖR FN MAN KAN INTE ÅKA TILL HOWARTS.
FILMA DET DÅ OCH LÄGG UT HÄR. ANNARS ÅKER DU INTE TILL HOGWARTS. 1 sep, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: FÖR FN MAN KAN INTE ÅKA TILL HOWARTS. FILMA DET DÅ OCH LÄGG UT HÄR. ANNARS ÅKER DU INTE TILL HOGWARTS. Excuse moii? 1 sep, 2011 19:35 |
|
Therese
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Severus10: Ingen sitter på tåget Miyuki. Öh.. jo jag, jag sitter här just nu, kan skymta hogwarts nu Jag med, ska börja mitt femte år nu. 1 sep, 2011 19:35 |
|
Severus10
Elev |
Ja filma det då.
Om du inte kan filma att du ser Hogwarts så sitter du hemma. 1 sep, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Sakta i backarna.. Liksom, bläddra några sidor bakåt och se hur vi åker till Hogwarts, my dear little friend`? 1 sep, 2011 19:39 |
|
Ginny00
Elev |
Wihoo, nu är jag på Hogwarts
Jag har en specialdator som funkar där.. XD 1 sep, 2011 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen