Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Youknoowme
Elev |
26 sep, 2011 18:27 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller hur, så håller hon ju på med typ alla oss tjejer! "oj, du är tio centimeter för kort, se till och väx lite! vad lite du väger, gå upp i vikt då!" HUR LÄTT ÄR DET DÅ?!Jag är inte kortast i klassen (1,52 typ, är 12), men har endå fått komentarer som dvärg och liknande, och den himla skolsköterskan tycker dessutom att jag är undervikig. Blöööh! Det har väl inte hon med att göra! ![]()
26 sep, 2011 18:32 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Eller hur, så håller hon ju på med typ alla oss tjejer! "oj, du är tio centimeter för kort, se till och väx lite! vad lite du väger, gå upp i vikt då!" HUR LÄTT ÄR DET DÅ?! Jag är inte kortast i klassen (1,52 typ, är 12), men har endå fått komentarer som dvärg och liknande, och den himla skolsköterskan tycker dessutom att jag är undervikig. Blöööh! Det har väl inte hon med att göra! ^This ♥ ![]()
26 sep, 2011 18:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: on ser ju ut att vara underviktig själv, so LEAVE US ALONE!Skrivet av Borttagen: Eller hur, så håller hon ju på med typ alla oss tjejer! "oj, du är tio centimeter för kort, se till och väx lite! vad lite du väger, gå upp i vikt då!" HUR LÄTT ÄR DET DÅ?! Jag är inte kortast i klassen (1,52 typ, är 12), men har endå fått komentarer som dvärg och liknande, och den himla skolsköterskan tycker dessutom att jag är undervikig. Blöööh! Det har väl inte hon med att göra!
26 sep, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
Kortväxta...UNITED!
26 sep, 2011 18:52 |
|
Katla
Elev |
26 sep, 2011 20:11 |
|
Pixignom
Elev |
151 cm över markytan och går andra året på gymnasiet, wooeh ^^
Everyone's favorite Narnian. 6 okt, 2011 23:15 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Pixignom: 151 cm över markytan och går andra året på gymnasiet, wooeh ^^ DU ÄR MIN IDOL, fer sure
6 okt, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
155- Är 20år och färdigväxt
7 okt, 2011 18:30 |
|
whirlwinds
Elev |
är 155cm & är 15 år & går i nian. har varit lika lång sedan i sexan så jag är väl inte så säker på att jag kommer växa någonting mer.........
7 okt, 2011 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen