Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ser förmodligen trött och sliten ut, as usual. Det är sött när killar ser lite deprimerade ut bara. Jag har en tofs på toppen av huvudet och mjukiskläder, och rätt mö med smink. 31 aug, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
31 aug, 2011 16:22 |
|
superman
Elev |
Som helvete skulle jag gissa.
31 aug, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
31 aug, 2011 17:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-31 kl. 17:29
|
|
Borttagen
|
^ Pigg?
31 aug, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Pigg? ASPIGG! 31 aug, 2011 17:30 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Rufsigt halvblött hår efter att ha stått i regnet och smutsiga fötter efter att ha sprungit ut i gatan för att leta efter var regnet tog slut.
31 aug, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Pigg? ASPIGG! it shows! 31 aug, 2011 17:32 |
|
ikka
Elev |
Min absoluta favorit t-shirt;
![]() Tillsammans med en svart kjol, vita strumpbyxor med grått mönster (svårt att förklara hur, orkar inte fota dem) & ganska mörkt gråa benvärmare. Har även på mig halsbandet jag fick av min flickvän och små ringar i öronen. Har håret uppsatt i två tofsar och en svart rosett i luggen. :3 ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
31 aug, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Ähum, ingen aning, men randig tunika med en randig kofta och jeans...
31 aug, 2011 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen