Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 9 10 11 ... 340 341 342
Användare Inlägg
lillamymin
Elev

Avatar

+1


Verkar som om it is 22 eller 23 dårå. 22 är en lördag och 23 en söndag.^^ Vad passar bäst för folks? Jag kan ta vilken som, men en lördag är definitivt inget som jag skulle sätta mig upp mot.

Angående aktivitet? Tja, vad tycker folk? Själv tyckte jag att många av Minidjuret's förslag lät spännande. Till exempel klä ut sig och spring runt som galningar, eller ha en frågestund, eller tja kanske något kombinerat lät kul. Sedan funkar det ju kanske med med en typ mera planerad aktivitet. Men random är bra med. Quidditch tror jag inte det kommer att vara riktigt väder för. Så mitt förslag är att vi tar nästa spel till våren

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

2 okt, 2011 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Verkar som om it is 22 eller 23 dårå. 22 är en lördag och 23 en söndag.^^ Vad passar bäst för folks? Jag kan ta vilken som, men en lördag är definitivt inget som jag skulle sätta mig upp mot.

Angående aktivitet? Tja, vad tycker folk? Själv tyckte jag att många av Minidjuret's förslag lät spännande. Till exempel klä ut sig och spring runt som galningar, eller ha en frågestund, eller tja kanske något kombinerat lät kul. Sedan funkar det ju kanske med med en typ mera planerad aktivitet. Men random är bra med. Quidditch tror jag inte det kommer att vara riktigt väder för. Så mitt förslag är att vi tar nästa spel till våren


Jo, det kan vara kul. Men ska vi göra så att vi går runt (Alla klär ut sig till något! =D) och typ... Beter oss konstigt och får folk att börja gapflabba. owo
Det är kul att vara allmänt random. :3

3 okt, 2011 10:31

Elin@
Elev

Avatar


Jo, att vara random låter bra! 8D
Men vad ska vi klä ut oss till? En person i HP eller bara en vanlig elev?

Jag vet inte vilket datum som passar bäst, jag tror att vi kan båda dagarna...

3 okt, 2011 16:19

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


YEY KLÄ UT OSS OCH VARA RANDOM. 8'DD

Både lördag och söndag funkar, väl? :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

3 okt, 2011 16:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
YEY KLÄ UT OSS OCH VARA RANDOM. 8'DD

Både lördag och söndag funkar, väl? :3


Ja, men jag föredrar nästan lördag... :c
Btw, jag ska nog köpa en kostym jag kan ha på halloween också och ha på mig på mugglisträffen.

3 okt, 2011 18:25

Nendra
Elev

Avatar


Vi måste bjuda folk på kakor också!!!

There once was a boy named Harry...

3 okt, 2011 18:27

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Nendra:
Vi måste bjuda folk på kakor också!!!


Självfallet!!!!
Hm, man kanske ska baka någon god kaka, typ... Eh... Chocolate chip cookies eller havreflarn. OMG. Jag måste köpa chokladdoppade havreflarn till nästa mugglisträff! 8D

* Edit nu i efterhand. OMG betyder Oh my Graup. ^^

3 okt, 2011 18:29

Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 4 kl. 21:48
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Men hej, varför bor jag inte i Skåne för?


^ THIS!!!

3 okt, 2011 18:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Men hej, varför bor jag inte i Skåne för?


^ THIS!!!


Haha. ^^
Men det är en tjej som åkte ner från Göteborg sist. XD

3 okt, 2011 18:38

Elin@
Elev

Avatar


^ Men hon och Louise har ju varit kompisar ett litet tag, och hon bodde hos henne (/oss).

3 okt, 2011 18:39

1 2 3 ... 9 10 11 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.