Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
![]() Jag kommer inte baka dem. Hälften kommer vara borta innan de ens är klara då... :'3 Vi kan baka dem på kvällen på tordsag? 21 sep, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag ska också baka... Kladdkaka. 8D
21 sep, 2011 18:31 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Elin@: ![]() Jag kommer inte baka dem. Hälften kommer vara borta innan de ens är klara då... :'3 Vi kan baka dem på kvällen på tordsag? HAHAHAHAH THAT GIF ![]() Men siriusly, vi borde ju hinna baka dem på fredagen. :c
21 sep, 2011 18:33 |
|
Elin@
Elev |
21 sep, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2011 18:39 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
21 sep, 2011 19:03 |
|
Elin@
Elev |
21 sep, 2011 19:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahhaha, jag älskar när ni skickar bilder till varandra såhär!
21 sep, 2011 20:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Hahhaha, jag älskar när ni skickar bilder till varandra såhär! Hahah, så går det när båda är så pass tumblr-galna att vi börjar tänka i gifs. Can't live without 'em! ![]()
21 sep, 2011 21:15 |
|
Elin@
Elev |
21 sep, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen