SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara jag som är pepp?
18 aug, 2011 21:37 |
|
soratanaka
Elev |
Omg my mood instantly went from
What to say, what to say... Fast jag lär nog ha time of my (school)life! Theater me gusta! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 aug, 2011 21:39 |
|
expelliarmus
Elev |
This thread makes my depressed :c VILL INTE TILL SKOLAN
Någon mer än jag som har typ dödsångest inför skolstarten?
18 aug, 2011 21:44 |
|
annawpotter
Elev |
18 aug, 2011 21:47 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som är pepp? Nej jag med!!!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
18 aug, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
^ Awesome!!
18 aug, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
Nu när skolan börjar måste vi spendera mycket tid på komplimang- och kärlekstråden ♥
18 aug, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Har äntligen fått reda på vilken tid och dag jag börjar skolan, så jag är lite lugn över det. Men så fick jag syn på det nya schemat..
18 aug, 2011 23:20 |
|
Ginnyy
Elev |
Och FY OCH BLÄ
Jag har precis fått reda på mitt schema (http://www.novasoftware.se/WebViewer/%28S%28dpegli45aqcxdg45jnyhr42t%29%29/design1.aspx?schoolid=24400&code=65427) ovh jag mår illa! Verkligen! Jag kommer bryta ihop...
19 aug, 2011 18:13 |
|
whirlwinds
Elev |
19 aug, 2011 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen