Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag håller med, Hemligheternas Kammare är bara BÄST!
__________________________________________ Ravenclaw FOREVER 2 jan, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Halvblodsprinsen är "sämst" om jag måsta välja.
Jag menar varför brinner kråkboet ner? Varför är det Luna som hittar Harry på tåget. Och varför är det Ginny som gömmer boken och inte Harry. Och varför kysser Ginny Harry i vid-behov-rummet och inte efter Quidditchmatchen? Jag tycker Halvblodsprinsen är en av de bästa böckerna. Men i filmen är det bara massa fel känns det som... 2 jan, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Fenixorden är sämst lätt! Det så mycket som är borta och saker som är annorlunda..
2 jan, 2012 19:57 |
|
Tonkss
Elev |
Jag vet faktiskt inte... Jag tycker om alla filmerna lika mycket, för de alla är bra på olika sätt! ^^
Men om jag måste välja en, så säger jag nog the Halfblood prince, i den händer alla grejer gång på gång på gång, please ge oss lite andrum! :>
2 jan, 2012 20:01 |
|
confundo
Elev |
2 jan, 2012 20:02 |
|
Maa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att Halvblodsprinsen är "sämst" om jag måsta välja. Jag menar varför brinner kråkboet ner? Det förstår jag inte heller. Det finns ingen logik i det överhuvudtaget. "Weasley is our king." 2 jan, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Hmm, det är svårt att välja. Men jag har liksom aldrig fastnat för Hemligheternas Kammare och Halvblodsprinsen ( fast jag grät när Dumbledore dog...). Fast om jag ska välja en som är sämst av alla... så får det bli Den Flammande Bägaren. Jag tycker den är lite tråkig...fast det är jag nog ganska ensam om
2 jan, 2012 20:22 |
|
Vatten,11
Elev |
Fången från Azkaban
Mmm...Jag är sugen på munkar 2 jan, 2012 20:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Av Harry Potter filmerna tycker jag Fenixordern är den sämsta och av alla filmer i hela världen vet jag inte!
3 jan, 2012 10:09 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Halvblodsprinsen är helt klart den "sämsta". Det händer typ ingenting i den och så har dom lagt till en massa saker som inte är med i böckerna.
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
3 jan, 2012 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen