Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Jag önskar jag inte hade så sjukt svårt att prata med folk, att jag inte var så egoistisk och att jag inte var så grymt feg...
6 nov, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Min kropp, mina lår, mina bröst, min näsa och.....inget mer.
6 nov, 2011 22:38 |
|
annawpotter
Elev |
Försöka att inte vara en sån tänkare. Jag kan fundera på saker i månader, år... Sånt jag egentligen inte vill tänka på.
![]()
6 nov, 2011 23:01 |
|
Pixignom
Elev |
att sluta oroa mig för att folk inte tycker om mig.
Everyone's favorite Narnian. 6 nov, 2011 23:03 |
|
HarryPrutter
Elev |
6 nov, 2011 23:08 |
|
Borttagen
|
ingenting
för jag är stolt över den jag är. jag önskar bara att folk kunde acceptera mej som den jag är 6 nov, 2011 23:15 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Pixignom: This!att sluta oroa mig för att folk inte tycker om mig. 6 nov, 2011 23:16 |
|
popohaejo
Elev |
Om jag fick välja skulle jag sluta vara så analyserande.. min hjärna går i högvarv hela tiden jag kan aldrig slappna av känns det som. jättejobbigt
petitegossip.se
7 nov, 2011 00:12 |
|
superman
Elev |
Väldigt negativ lista...
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 nov, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Cause girl, you're amazing. Just the way you are. 7 nov, 2011 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen