Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick ändra er

Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


Jag önskar jag inte hade så sjukt svårt att prata med folk, att jag inte var så egoistisk och att jag inte var så grymt feg...

6 nov, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


Min kropp, mina lår, mina bröst, min näsa och.....inget mer.

6 nov, 2011 22:38

annawpotter
Elev

Avatar


Försöka att inte vara en sån tänkare. Jag kan fundera på saker i månader, år... Sånt jag egentligen inte vill tänka på.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

6 nov, 2011 23:01

Pixignom
Elev

Avatar


att sluta oroa mig för att folk inte tycker om mig.

Everyone's favorite Narnian.

6 nov, 2011 23:03

HarryPrutter
Elev

Avatar


Att inte bry mig så mycket om vad andra tycker om mig och att kanske bli så lätt avundsjuk. :#

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F102ujr8.jpg

6 nov, 2011 23:08

Borttagen

Avatar


ingenting
för jag är stolt över den jag är.
jag önskar bara att folk kunde acceptera mej som den jag är

6 nov, 2011 23:15

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Pixignom:
att sluta oroa mig för att folk inte tycker om mig.
This!

6 nov, 2011 23:16

popohaejo
Elev

Avatar


Om jag fick välja skulle jag sluta vara så analyserande.. min hjärna går i högvarv hela tiden jag kan aldrig slappna av känns det som. jättejobbigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fs2tm6d.jpg petitegossip.se

7 nov, 2011 00:12

superman
Elev

Avatar


Väldigt negativ lista...
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag önskar att jag vore...
... smartare.
... smal.
... snygg.
... bättre i skolan.
... mindre rädd.
... intressantare.
... roligare.
... säkrare på mig själv.
... mer social.
... lika glad som jag oftast verkar.
... mindre orolig för att folk inte tycker om mig och så.
... coolare.
... mer speciell.

7 nov, 2011 15:13

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av superman:
Väldigt negativ lista...
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag önskar att jag vore...
... smartare.
... smal.
... snygg.
... bättre i skolan.
... mindre rädd.
... intressantare.
... roligare.
... säkrare på mig själv.
... mer social.
... lika glad som jag oftast verkar.
... mindre orolig för att folk inte tycker om mig och så.
... coolare.
... mer speciell.

Cause girl, you're amazing. Just the way you are.

7 nov, 2011 15:55

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er

Du får inte svara på den här tråden.