Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron!
6 aug, 2011 17:50 |
|
tomtesnodd
Elev |
Cedric, Lupin eller Neville. Underbara pågar de där...
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 6 aug, 2011 18:41 |
|
whirlwinds
Elev |
6 aug, 2011 21:55 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Håller med om Cedric
We never go out of style <3 7 aug, 2011 11:53 |
|
Matildathulin
Elev |
RON, utan att ens tveka. Det röda håret, charmen. Vad fan kan man mer begära?
Mischief managed 7 aug, 2011 11:57 |
|
evut
Elev |
Om vi bortser från att endel är döda;
Fred/George, Lee, Cedric, Ted (Lupin).
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
7 aug, 2011 11:58 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Ron är faktiskt ganska charmig hehe
We never go out of style <3 7 aug, 2011 12:00 |
|
celina
Elev |
7 aug, 2011 12:00 |
|
moii
Elev |
Luna helt klart ( om jag vore kille då ^^)
Annars DRACO * dregglar* Eller George eller kanske.. HM.. DUMBLEDORE OFC, om han inte dom ;D ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 7 aug, 2011 12:05 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Draco är snygg, men om man tar på hans personlighet i filmerna så skulle jag nog nt vilja gifta mig med honom...
We never go out of style <3 7 aug, 2011 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen