Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lunas Förälskelse [SV]

Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]

1 2 3 ... 9 10 11 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Bling
Elev

Avatar


MER

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F19700000%2FThe-Battle-of-Hogwarts-harry-potter-vs-twilight-19725191-500-210.gif

9 aug, 2011 19:26

moii
Elev

Avatar


Nu kommer lite mer ^^
___________________________________


Kapitel 12

Luna och Ginny gick till sjukan för att hälsa på Jane efter deras lektioner.
- Hej, sa Luna svagt, hon undrade om Jane fortfarande var sur på henne.
- Heej, sa Ginny starkare och säkrare.
- Hej tjejer, sa Jane tillbaka.
- Vad hände egentligen?, frågade Ginny.
- Tjaa... Jag ramlade igår och ... ah, det gick inte så bra, men jag kommer ut nästa vecka, hjärnskakning och stukad fot, svarade Jane.
- Okej... Var du arg på mig igår kväll?, frågade Luna osäkert.
- Nejdå det är lugnt, svarade Jane.
Luna var så glad att dom var vänner igen. Luna, Ginny och Jane satt och snackade i säkert flera timmar. Eller Luna sa inte så mycket, hon tänkte på något annat, eller någon annan.
När dom skulle gå upp och lägga sig gick Luna en liten omväg, in till biblioteket. Hon skulle bara lämna tillbaka en bok, och sen gå. Men då såg hon Draco. Han var ganska söt egentligen, varför hade Luna inte tänkt på det? Kanske för att han mobbade henne förut sa hon till sig själv och lämnade boken.
- Hej, sa Draco glatt.
- Heej Draco, sa Luna med ett leende.
- Så, vad gör du här?, sa Draco frågande.
- Ska bara lämna en bok, sen gå, svarade Luna snabbt.
- Okej, ska vi gå en runda sen, efter att du har lämnat boken?, sa Draco undrande.
Hon blev alldeles till sig, frågade han verkligen henne? Hon tittade omkring sig och svarade :
- Javisst, okej, men det är ganska sent, så vi behöver inte gå så långt?
- Okej, sa Draco glatt...


~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

9 aug, 2011 20:58

Sky.
Elev

Avatar


Gud så bra! Mer!

9 aug, 2011 21:02

EmilySwann
Elev

Avatar

+1


håller med Sky. :]!

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

9 aug, 2011 21:07

:WP:
Elev

Avatar


jätte bra

9 aug, 2011 21:28

mine
Elev

Avatar

+1


kan inget annat än att hålla med er andra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

9 aug, 2011 21:44

LWLM
Elev

Avatar


jättebra

"But i am the chosen one" SMASH!

10 aug, 2011 12:10

Josie Malfoy
Elev

Avatar


OMD så bra =D

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

10 aug, 2011 12:17

Bling
Elev

Avatar


ÅH MER!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F19700000%2FThe-Battle-of-Hogwarts-harry-potter-vs-twilight-19725191-500-210.gif

10 aug, 2011 14:19

evut
Elev

Avatar


Frikkin' awesome!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

10 aug, 2011 14:32

1 2 3 ... 9 10 11 ... 72 73 74

Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]

Du får inte svara på den här tråden.