Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
När jag kollade på The Prisoner of Azkaban så råkade jag titta med islänsk text. Ett tips. gör inte det. jag bytte.
17 aug, 2011 15:31 |
|
Hermione626
Elev |
Jag tittade på Flammande bägaren på internett och det var FINSK eller ngt Weird text som var 5 min fösent oxå!! AAAAAHHHH!! Se Int DET!!! Jag kunde int byta oxå!!! D:'
![]() It's all Sting's fault
17 aug, 2011 15:39 |
|
Alsi
Elev |
Haha, dör när jag ser på de
Voldemort blir starkare! 17 aug, 2011 15:43 |
|
Hermione626
Elev |
17 aug, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Kollar på TPS nu, på engelska såklart. Men i mitt huvud hör jag bara de svenska rösterna som är i den dubbade versionen. SJUKT störande, men det är ju så för att jag såg den på svenska så många gånger innan ajg började se den på engelska xd
17 aug, 2011 15:53 |
|
jörgen77
Elev |
Jag älskar de dubbade versionerna, är skönt att slippa hålla koll på texten.
One Direction <3 Louis (L) 17 aug, 2011 16:13 |
|
Sweeney
Elev |
Min kompis kan göra en PERFEKT immitation av den dubbade Dumbledore, haha.
17 aug, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
COOLT !
Ibland när jag har tråkigt börjar jag citera hela första HP på svenska xd 17 aug, 2011 16:21 |
|
mican00
Elev |
17 aug, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
Låter så jäkla fult x'D.
17 aug, 2011 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen