Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
5 aug, 2011 12:45 |
|
:WP:
Elev |
Mooore!
5 aug, 2011 15:42 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer mer
Kapitel 11 ---------------------------- Jag drog ifrån dom andra då Draco flög förbi i full fart och kvicken var borta! -Vart tog den vägen?! Skrek jag nästan med ett förvånat ansiktsuttryck. Jag tvär nitade och kollade runt mig, lite längre bort såg jag hur Draco satt på sin kvast och beundrade den lilla kvicken och log för sig själv. Han flög fram till mig och visade upp kvicken. -Vad tycks Kate? Imponerad? Sa han och log lite elakt men ändå vänligt mot mig. -Ha! Det kan du ju drömma om! Vi flög ner mot marken och Steve började snacka på om hur duktiga vi hade varit. -Men vi måste också ha en avbytare i fall att nåt skulle hända! Det får bli Kate eftersom hon fångade kvicken först och snabbast. -Men nu ska vi kolla vilka som kan bli vaktare! Vilka vill? Jag tog ett självsäkert steg fram, en brun hårig killa gjorde samma sak och kollade nyfiket på mig. -Okej vilken tur att det bara var 2 st! Då kan vi köra en match! Draco är sökare för Kate's lag och Ricky är sökare för Billy's lag! Ni andra får vi dela upp efter vad ni vill vara! Vi lottar om vi måste! Men nu ser vi också vilka som är bra jagare och slagmän! Steve ropade ut allt väldigt högt tyckte jag. -Jaha så nu spelar vi i samma lag, härligt nu är du i alla fall på min sida! Sa Draco och ställde sig vid min sida under sorteringen och lottningen. När lottningen var klar så körde vi igång. Det gick en kvart utan några mål, jag hade lyckats tagit alla skott som kom mot målet, hela 5 st! Jag var hyfsat stolt över mig själv. Klonken var nu på Billy's sida så jag hade inget att oroa mig för, men då kom den i full fart mot ett utav ringarna! Jag gjorde mig beredd och fick den rakt i magen, men jag fångade den! Jag kastade ut den, mitt lag gjorde ett mål, sen 2 mål! Vi hade hela 20 poäng nu! Men då såg jag att Draco jagade nånting, Kvicken tänkte jag! Men snart var Ricky också efter honom. Jag såg Draco flyga efter den, det var nästan en magisk känsla i hjärtat. -KATE! Det var nån i mitt lag som skrek åt mig, då såg jag det klonken var på väg in i ett utav målen. Jag hann aldrig ditt och det blev ett mål till Billy's lag. Men strax efter fångade Draco kvicken och matchen var slut. -Okej! Så då blir det Kate som är första vaktare och Billy andra! Så ni som har en plats kan gå om ni vill men för er som vill bli jagare eller slagman måste stanna! Jag började gå mot omklädningsrummen då någon tog tag i min hand, Draco. -Hallå? Har du inte glömt nåt? Vi slog ju vad om vem som skulle bli första sökare av oss! Och har du glömt vad jag sa om jag vann? Jag skulle få kyssa dig då utan att du drog dig undan! Sa han och hånlog lite generat men ändå stolt. -Ja , just ja. Jag vände mig om och kollade på honom. Hans huvud kom närmare och närmare mitt, jag gjorde samma sak. Våra läppar möttes och en stött flög genom min kropp, det var helt magiskt! Jag la armarna om hans hals och han sina på min midja, det kändes på nåt konstigt sätt helt naturligt att kyssa Draco nu! Han drog sig ur kyssen för jag fick ju inte göra det. -Wow, det var inte dåligt. Han flinade mot mig. Jag fick mina tankar på plats och jag blev lite fundersam, jag drog åt mig mina armar och började tänka efter. -Vänta lite nu! Draco!? Vi slog aldrig vad om det ju!!? Jag kollade på honom argt och ett leende lekte på han läppar. -Jag vet, du är lätt att lura. Sa han och blinkade åt mig lite diskret. -Men ååå! Varför!? Jag var inte direkt arg inombords för kyssen kändes fortfarande och det var underbart. ----------------------------- Mer??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
5 aug, 2011 20:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 7 kl. 03:56
|
|
Borttagen
|
åhhhh GULLIGT PAR GGR 1000!
skriv mer! jag är beroende!!! ♥ 5 aug, 2011 20:35 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: åhhhh GULLIGT PAR GGR 1000! skriv mer! jag är beroende!!! ♥ Kommer mer om typ i timme Och vi är beroende av varandra FF helt sjukt xD! ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
5 aug, 2011 20:38 |
|
Ebbad
Elev |
5 aug, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: åhhhh GULLIGT PAR GGR 1000! skriv mer! jag är beroende!!! ♥ Kommer mer om typ i timme Och vi är beroende av varandra FF helt sjukt xD! ♥ yeeeeaaay! asså jag döör, såå bra! Draco & Hermione är typ världens gulligaste paar! :o 5 aug, 2011 20:41 |
|
Ebbad
Elev |
5 aug, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
5 aug, 2011 21:11 |
|
:WP:
Elev |
Aaaw! Blir varm i kroppen när jag läser det! Bra att du skriver så detaljerat oxå!
5 aug, 2011 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen