Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tycker att första säsongen är den bästa, samma med alla andra som blir typ tusen olika säsonger med samma koncept och story!
5 jul, 2011 00:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Jaa, håller med!
Blue Water High har bara ersatts med nya personer och det är samma grej fast mycket sämre (fast en tidigare elev är med fast inte som elev då), samma med en serie som heter pyjamasklubben, det ersattes bara med nya personer och det var samma grej fast mycket sämre (fast en tjej från första säsongen är med i typ ett eller två avsnitt) och samma med pokemon x3, eller inte riktigt samma, men Misty ersattes ju typ av den där nya tjejen, fast ash och brock/brook fortfarande var kvar. ![]()
5 jul, 2011 00:28 |
|
Borttagen
|
jag blir så störd på det. då tycker man att dom kan göra som en "follow-up" där man får se hur dom är nu och så istället? ;O
5 jul, 2011 00:31 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:33 |
|
Borttagen
|
menmen, det finns tyvärr inget man kan göra åt det
5 jul, 2011 00:33 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:40 |
|
tomtesnodd
Elev |
Jag älskar gamla Disney filmer! Tröttnar aldrig på Lejonkungen, Aristocats och Ringaren i Notre Dame.
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 5 jul, 2011 10:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Pokémon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Ducktales, Luftens hjältar, Disneydags, bumbibjörnarna, någon pojke som blev liten och gick in genom en liten dörr till en by, Prinsessan Cissi, Sailor Moon, Sonic X, Batman, Spiderman, Superman, Nazcar Racer eller vad det hette), Beyblade, Bolibompa, Vintergatan, Trasdockorna och powerpuffpinglorna var populära hos mig. Sedan såg jag väldigt mycket på annan skit som gick på dåvarande FoxKids (numera Jetix right?), Nikelodien/Nickelodion... hur stavas det?! GAH och Cartoon network.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jul, 2011 10:45 |
|
Skroffsan
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Pokémon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Ducktales, Luftens hjältar, Disneydags, bumbibjörnarna, någon pojke som blev liten och gick in genom en liten dörr till en by, Prinsessan Cissi, Sailor Moon, Sonic X, Batman, Spiderman, Superman, Nazcar Racer eller vad det hette), Beyblade, Bolibompa, Vintergatan, Trasdockorna och powerpuffpinglorna var populära hos mig. Sedan såg jag väldigt mycket på annan skit som gick på dåvarande FoxKids (numera Jetix right?), Nikelodien/Nickelodion... hur stavas det?! GAH och Cartoon network. Du kan inte ana vad mycket jag var tvungen att googla och söka på youtube för att hitta klipp från de där programmen Kram...! 5 jul, 2011 10:59 |
|
soratanaka
Elev |
Kaleido Star, Svampbob, Ed, Edd N' Eddy -- haha, helt ärligt tittade jag inte alltför mycket på TV, men brukade sitta och titta med bror och då blev det Simpsons, Family Guy och massa sådant...
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jul, 2011 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen