varför vill ni inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan inte hitta dem som läser mina roll när det inte står vilja som läst den.
18 feb, 2016 13:31 |
|
Borttagen
|
Har försökt kommit på tips om hur du kan göra men verkar vara svårt att testa tipsen om andra sidor tex det är bara att söka rollspels hemsidor på google och sen kommer det fram förslag på sidor. mugglarportalen verkar ha fel sorts rollspelande människor för dig om du verkar ha svårt att få igång rollspel med någon här.
Och jag undrar samma sak om du känner dig igaad och mobbad på denna sida varför stanna? Hade själv inte orkat stanna om jag blir iggad eller mobbad på någon sida 18 feb, 2016 15:05 |
|
Borttagen
|
Och framför allt: Du ÄR inte mobbad. Vi bryr oss om dig, vi har inget emot dig. Inte jag i alla fall.
18 feb, 2016 15:09 |
|
Borttagen
|
Mobbning känner jag att det inte försegår runt dig här på mugglis jag har inget emot dig jag försöker bara hjälpa dig kring detta ämne.
Men som skrivet så verkar mugglarportalen ha fel sorts rollspelande personer för dig om det är knepigt att få ihop något med någon här. Tycker själv att det finns bra rollspelande personer här så få inte känslan av att jag har något emot det rollspelande folket här. Ingen mobbar någon här och om man måste svara så fort man går in på någon tråd så kan man kanske sluta gå in på trådar nästan för att inte känna sig tvingad att lämna ett svar typ. 18 feb, 2016 15:17 |
|
Borttagen
|
Om du tycker om hästar kan du till exempel registrera dig på stallet.se. Där hittar du garanterat flera stycken att rolla med!
18 feb, 2016 15:22 |
|
Emma07
Elev |
Sen har man förstås svenska hogwarts också, som jag kan länka till nedan. Där är hela ett enda stort rollspel.
http://www.svenskahogwarts.com/
18 feb, 2016 15:30 |
|
Borttagen
|
Stallet.se är för barnsligt för mig och mugglis är det enda.
Om folk inte har något emot mig. Varför vill de då inte rolla med mig? Varför vill de bara rolla med andra då för? 18 feb, 2016 15:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
men seriöst! Vissa kanske inte har lust att rolla längre! Kanske har dem ändrat sig, handlingen kanske inte var lika bra när dem tänkte efter? Jag vet inte men dem mobbar inte dig.
Om jag har fattat rätt är mobbing när någon säger elaka saker till en, slår en, tar bilder på en osv. Men att inte vilja rolla kan inte jag se som mobbing. Antingen är jag bara ute och svamlar men det är så jag tänker, ni kan gärna hata mig om jag skriver fel jag klagar inte. ![]()
18 feb, 2016 15:46 |
|
Borttagen
|
Jag har skrivit i många trådar att handling kommer vi på tillsammans.
Och det handlar om att bara blir irreterande när Inte jag illa godkänna att de vill rolla tjej. Jag kräver inte kärlek men jag kräver faktiskt att få rolla tjej 18 feb, 2016 15:49 |
|
Borttagen
|
Om nu mugglis är det enda så kanske du inte ska klaga över att få vill rollspela med dig och att du bara provat här på mugglis.
Då är mitt enda tips ha flera karaktärer både killar och tjejer så har du tjejkaraktärer annars så vet jag inte hur du kan göra. 18 feb, 2016 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen