The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
"du verkar lite nervös" sa Naoki som märkte det ganska tydligt.
6 dec, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
" Första uppdraget är imorgon " sa Gin som lätt blev nervös före uppdrag eller före test eller ja före nånting runt skola och ninja.
6 dec, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
"åh ta det lugnt. Jag har hört att nybörjare får lätta uppdrag så ni kanske kommer att trädgårds arbeta, Hitta någon katt eller fixa med mat i någon restaurang" sa Naoki som nu hade ätit upp
6 dec, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
" åh okej " sa Gin och drack lite mjölk för att lugna ner sig lite.
6 dec, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Naoki såg mot klockan.
"jag undrar när mamma kommer hem" sa Naoki lite lågt.
6 dec, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
" Undrar jag med de har ju varit på uppdraget i 3 vekcor nu " sa Gin och suckade oroligt.
6 dec, 2015 21:51
|
|
Borttagen
|
"det kan inte hjälpas...jag ställer in matresterna i kylskåpet " sa Naoki och la i maten i kyllskåpet.
"aja godnatt" sa Naoki och gick åh la sig
6 dec, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
Gin diskade undan och satte sig på trappan under huset hon började titta bort mot vägen där hon hade sett sina föräldrar gått iväg för 3 veckor sen ihop om att hon skulle se dom båda snart.
6 dec, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Team one first mission
Nästa morgon väntade Emi uttanför Hokagens hus.
Makoto kom snart dit och såg mot Emi.
"så Emi sensei vad blir det för uppdrag?" frågade Makoto
"det får vi veta snart"sa Emi.
6 dec, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Gin kom hon hade inte sett sina föräldrar komma hem igår och gett upp hoppet om dom nästan. Hon log då hon såg sin sensei och Makato. Hatsu satt där och ritade han hade sutit och ritat i ungefär en timme för att han var en timme för tidig.
6 dec, 2015 21:58
|
Du får inte svara på den här tråden.