Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sassa
Elev |
Så svårt... Vill träffa alla...
Om jag måste välja... Kanske... Hermione eller Ginny.. Jag har alltid tyckt att Hermione verkar ... Trevlig och hon är en jättesmart häxa... Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind. 4 jul, 2011 22:51 |
|
Bugglan
Elev |
Lupin skulle jag vilja träffa. Han verkar så snäll och söt haha
4 jul, 2011 23:13 |
|
Episkey
Elev |
5 jul, 2011 00:00 |
|
Borttagen
|
^ Hur kan du hata Ginny? ;OO
5 jul, 2011 00:05 |
|
Lynsia
Elev |
Jag tycker snarare att Harry kan vara lite irriterande. Men kan inte se vad det skulle vara för fel på Ginny?
5 jul, 2011 00:22 |
|
Fridamariana
Elev |
Måste erkänna att jag inte heller är så förtjust i Ginny, har inget i mot henne eller så.. men tycker inte hon är så märkvärdig som alla får henne att verka
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 5 jul, 2011 00:25 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Skrivet av Fridamariana: Måste erkänna att jag inte heller är så förtjust i Ginny, har inget i mot henne eller så.. men tycker inte hon är så märkvärdig som alla får henne att verka Måste faktiskt hålla med dig. Gillar inte hennes personlighet.
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
5 jul, 2011 09:42 |
|
Voldie98
Elev |
5 jul, 2011 09:49 |
|
Sky.
Elev |
Dobby såklart!
Bara att få krama honom skulle vara en dröm. eller möjligen Luna, tänk att få vara kompis med henne. och vara i hennes och Xenophilius hus, så coooolt. ![]() 5 jul, 2011 10:22 |
|
Blaire
Elev |
5 jul, 2011 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen