Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
Alla var tysta. De visste att dödsätarna letade efter oss. De visste att vi kanske snart var nära döden.
16 nov, 2015 09:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
16 nov, 2015 09:26 |
|
HermioneHäst
Elev |
16 nov, 2015 09:38 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
"Jag får inte gå ut", muttrade jag. Sean Jag hörde någon snacks inne i huset. "Huset", väste jag. ![]()
16 nov, 2015 20:33 |
|
HermioneHäst
Elev |
16 nov, 2015 20:47 |
|
Missy The Timelady
Elev |
16 nov, 2015 20:48 |
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
Jag ser han komma i spetsen av dödsätarligan. De kutar in. Jag ställer mig upp och drar min trollstav. Det blir en vild fight. Men jag gömmer mig. Jag sätter mig i det mörkaste hörnet, drar upp knäna och gråter. Hur kan han vara en dödsätare? En tanke slår mig snabbt i huvudet. Vad händer om de andra ser mig?
16 nov, 2015 21:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
16 nov, 2015 21:06 |
|
HermioneHäst
Elev |
16 nov, 2015 21:19 |
|
Missy The Timelady
Elev |
16 nov, 2015 21:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen