Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 9 10 11 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Får fråga nån lärare " sa Isac och satte på sig ringen han hade för att kunna vara ute i solen under dagen och kunna liksom vara i eventuell sol inomhus.

9 nov, 2015 15:50

Borttagen

Avatar


"Jag undrar vad för slags klasskamrater vi har" sa Theodore och log lite grann.

9 nov, 2015 15:53

Borttagen

Avatar


" Det lär visar sig " sa Isac och började fixa ryggsäken för de skulle få skåp idag och de behövde alltid ha saker som lektions böcker skrivböcker pennor och sudd.

9 nov, 2015 15:54

Borttagen

Avatar


"Jag antar att första dagen kommer vara att lära känna varandra, få veta regler och lämna in sina hälsa intyg. " sa Theodore och suckade lite grann

9 nov, 2015 15:58

Borttagen

Avatar


" Antar det och förberedda skåpet " sa Isac och suckade lite han hatade att lämna in sånt hälso grejs. Han var ju alltid tvungen att ljuga på papperet för att inte få dom att bli misstänksamma.

9 nov, 2015 16:00

Borttagen

Avatar


"hm jag kommer förmodligen aldrig använda mitt skåp" sa Theodore som började att kolla om allt var med i hans ryggsäck.

9 nov, 2015 16:05

Borttagen

Avatar


" Varför inte då? " frågade Isac nyfiket och såg på Theodore.

9 nov, 2015 16:19

Borttagen

Avatar


"vi bor ju ändå på skolan så det går ju bara att gå till rummet och hämta det man behöver iallafall" sa Theodore och log lite grann.

9 nov, 2015 16:22

Borttagen

Avatar


" Om man inte hinner så är det bra att han skåp " sa Isac som inte ville behöva gå fram och tillbaka från byggnaden med klassrum till byggnaden där hans rum var.

9 nov, 2015 16:24

Borttagen

Avatar


"man kommer förmodligen att hinna. plus skåp kostar ju extra pengar" sa Theodore och såg mot klockan.

9 nov, 2015 16:25

1 2 3 ... 9 10 11 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.