the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Får fråga nån lärare " sa Isac och satte på sig ringen han hade för att kunna vara ute i solen under dagen och kunna liksom vara i eventuell sol inomhus.
9 nov, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
"Jag undrar vad för slags klasskamrater vi har" sa Theodore och log lite grann.
9 nov, 2015 15:53
|
|
Borttagen
|
" Det lär visar sig " sa Isac och började fixa ryggsäken för de skulle få skåp idag och de behövde alltid ha saker som lektions böcker skrivböcker pennor och sudd.
9 nov, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
"Jag antar att första dagen kommer vara att lära känna varandra, få veta regler och lämna in sina hälsa intyg. " sa Theodore och suckade lite grann
9 nov, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
" Antar det och förberedda skåpet " sa Isac och suckade lite han hatade att lämna in sånt hälso grejs. Han var ju alltid tvungen att ljuga på papperet för att inte få dom att bli misstänksamma.
9 nov, 2015 16:00
|
|
Borttagen
|
"hm jag kommer förmodligen aldrig använda mitt skåp" sa Theodore som började att kolla om allt var med i hans ryggsäck.
9 nov, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
" Varför inte då? " frågade Isac nyfiket och såg på Theodore.
9 nov, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
"vi bor ju ändå på skolan så det går ju bara att gå till rummet och hämta det man behöver iallafall" sa Theodore och log lite grann.
9 nov, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
" Om man inte hinner så är det bra att han skåp " sa Isac som inte ville behöva gå fram och tillbaka från byggnaden med klassrum till byggnaden där hans rum var.
9 nov, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
"man kommer förmodligen att hinna. plus skåp kostar ju extra pengar" sa Theodore och såg mot klockan.
9 nov, 2015 16:25
|
Du får inte svara på den här tråden.