Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
Robin Q och B suckade och började gå mot klassrummet. De hade gärna haft längre rast men aja inget de kunde göra något åt.
5 nov, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
Robin T började att tänka en stund.
"Märkte ni också att MJ verkade en aning glad när vi läste igenom dokumentet?" sa Robin T lite osäkert.
5 nov, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
" Ja faktist hur vet vi om vi fick rätt dokumet? " frågade Robin b tveksamt
" Hm ja ni " sa Robin B.
5 nov, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
"Jag tror att MJ lurade oss" sa Robin T när hon gick in i klassrummet.
5 nov, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" tror jag med " sa Robin Q surt. Adrian gick in i klassrummet och satte sig han suckade rast var det enda roliga med skolan.
5 nov, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Spinelli gick också in i klassrummet.
Hon satte sig ner på sin plats.
Sam gick också in i klassrummet.
"ska vi gå och prata med MJ på lunchrasten? " frågade Robin T till de andra Robins.
5 nov, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" Ja vill ha rätt infortfantion " sa Robin Q Och Robin b nickade.
Max kom in i klassrummet och satte sig han tog upp matteböckerna och började jobba lite.
5 nov, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
Spinelli satt bredvid Max.
"märker du också att Robinarna verkar ha något skumt för sig.?" viskade Spinelli till Max.
5 nov, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
" Ja det har jag faktist " viskade Max och såg på Spinelli.
5 nov, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"jag undrar vad de planerar" sa Spinelli lågt.
Läraren i matte kom in och alla började att jobba.
5 nov, 2015 21:37
|
Du får inte svara på den här tråden.