Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Ida log
-jag bor i utaktne av Stockholm så har fakistk lite land. min mamma vägrade flytta in i stan men vi har även hus i Norge som ligger mitt i ingenstans vid en sjön sa hon och flinar ![]()
30 okt, 2015 18:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Kul... Min mamma hade en bondgård där ute och pappa odlade saker. Så folk kom ibland för att köpa saker av honom", Sa jag.
![]()
30 okt, 2015 18:11 |
|
Zora
Elev |
30 okt, 2015 18:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 18:27 |
|
Zora
Elev |
ida nickar
-ja för jag hatar skolan så burkar sucka mycket på skolan tyvärr sa hon och log lite emot honomn och kollade på kön som röde sig och flinar när hon såg det var Tacos idag så det var god mat ![]()
30 okt, 2015 18:29 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 18:31 |
|
Zora
Elev |
Ida nickar och tog tyst bröd och la lite kott i och gick itll salladen och fyllde å där och väntadep å Jack
-tyvärr e det så sa hon lgutn -men bästa det e torsdag imorgon sen e det Tacos fredag och film mys med börderna saohn ![]()
30 okt, 2015 18:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 18:33 |
|
Zora
Elev |
30 okt, 2015 18:35 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 18:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen