[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Inte jag i alla fall!" svarade jag och reste mina händer upp i luften.
5 okt, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
"Jag tror jag kan!" Sade Hermione.
5 okt, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
Hon satte sig på huk och tryckte på mitt ben.
Jag skrek av smärta.
5 okt, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
5 okt, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
"Nähä!? Vad är det då?" sa jag med gråten i halsen.
5 okt, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
"En stukning. Jag tror jag kan fixa det!" Sade Hermione.
6 okt, 2015 06:57
|
|
Borttagen
|
6 okt, 2015 08:15
|
|
Borttagen
|
"Stukhik" Sade Hermione och riktade staven mot Dovas ben.
6 okt, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Något flätades i mitt ben och jag kvävde ett skrik. Tårarna rann ner för mina kinder.
6 okt, 2015 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2015-10- 6 kl. 21:13
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
"Nu borde du kunna gå och stå!" Sade Hermione.
6 okt, 2015 21:13
|
Du får inte svara på den här tråden.