Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag gick fort in i mitt rum, låste dörren och kastade mig på min säng. Jag hoppades att Melinda inte trodde att jag lämnade henne för att jag ville. För det var verkligen inte så, om papa inte hade sett så arg ut så hade jag inte gått.
29 sep, 2015 08:02 |
|
Borttagen
|
Det var kväll och min mage kurrade. Jag gick ner för trappan till matsalen för att äta, fast mamma och pappa sov djupt. Jag kollade i kylen. De hade ätit lasange, så jag satte in den i mikron. Sedan åt jag, den var fortfarande lite kall, men god. Efter det tog jag lite varm choklad, för att trösta. När jag gjort det gick jag upp för att läsa lite på Hogwarts historia. Det kändes mysigt, men jag kunde bara tänka på Alex.
29 sep, 2015 08:38 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kunde inte sluta tänka på Melinda och jag önskade att jag skulle ha stannat även att pappa varit där, jag skulle ha ståt upp för mig själv. Då kanske jag hade fått umgås mer med henne. Ibland så önskade jag verkligen att jag kunde stå upp för mig själv mot dem, men det var det som var problemet, han bara kunde inte.
29 sep, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte gå och lägga mig, kl var 12. Jag borstade slarvigt tänderna sedan la jag mig i min säng, jag hoppades jag och Alex kunde ses på loven. Om han ville alltså, han kanske var som sin pappa, ville att alla skulle vara normala.
29 sep, 2015 21:47 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag sommnade medans jag tänkte på Melinda den natten. Jag visste inte varför men hon hade varit det ända jag kunde tänka på.
29 sep, 2015 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om mig och Alex, att vi tävlade vid äppelträden och hade kul.
29 sep, 2015 22:03 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag visste inte vad jag skulle göra med Melinda men jag började planera att jag skulle gå och knacks på när det blev lov.
29 sep, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Det var klockan 6 när jag vaknade av mamma som skrek mitt namn nerifrån köket.
"Melinda, det är skolstart idag!" sa hon upphetsat. Jag bokstavligen flög upp från sängen. "Idag!?" skrattade jag "Jag trodde det var om en vecka!" Jag skrek upphetsat. "Jag kommer!" skrek jag lyckligt. Jag satte på mig ett par jeans och en marinblå tröja, sedan skyndade jag mig ner i köket och slukade min frukost. 30 sep, 2015 16:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag vaknade tidigt på morgonen och gick ner för att äta frukost innan mina föräldrar. De kom ner precis efter att jag var klar och sa till mig att vara klar om en och en halv timme för att åka till tåget. Jag gick upp till mitt rum och satte på mig jeans och en t-shirt.jag packade ihop det sista och gick ner för att vänta på mina föreldrar.
30 sep, 2015 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag borstade håret och tänderna.
"Jag är klar nu!" skrek jag lyckligt. "Här är din koffert Melinda!" så mamma och pekade på den. "Okej, ska vi gå nu?" frågade jag upphetsat. "Ja gumman, Här är din kvast." så hon och räckte mig min nya kvast. "Hoppa på din kvast, så åker vi!" noterade mamma. Jag och pappa lydde, jag kände den härliga brisen mot min kind, när jag lyfte från marken. 30 sep, 2015 17:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen