Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Skönt att det är fredag i morgon. Jag har bara information i morgon så jag kan ta det lugnt" sa Caroline & log lite grann.
13 sep, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
" Själv har jag en inlämning jag måste få färdig idag " sa Caleb han var halvfärdig med den.
13 sep, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
"Um okej. " sa Caroline & log.
Danny kom hem.
"Välkomen hem pappa" sa Caroline & log.
"Tack gumman. Är ni redo att träffa era tre kusiner?" frågade Danny lite nyfiket.
"Tre? vi har väll bara två?" frågade Caroline lite osäkert.
Danny skakade på huvudet.
"Ni har en till kusin som ni aldrig har träffat förut" sa Danny lite osäkert.
13 sep, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
" Hm du har aldrig nämnt något om 3 kusiner " sa Caleb misstänksamt och såg på sin pappa. Vem var deras tredje kusin?.
13 sep, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
"Ni får träffa honom i morgon han kommer även att stanna hos oss ett tag" sa Danny lite nervöst.
13 sep, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
" Varför så nervös ?" Frågade Caleb ännu mer misstänksamt. Hela den här tredje kusin grejen oroade honom..
13 sep, 2015 16:44
|
|
Borttagen
|
"För jag vet inte hur ni kommer att reagera när ni får se honom. Han är inte direkt..mänsklig" sa Danny väldigt osäkert.
13 sep, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
" Um jag går innan jag blir mer snurrig " sa Caleb och gick upp för trappan och började med sin läxa.
13 sep, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
"Ni får se i morgon...föresten vad säger ni om att vi äter ute i kväll?" frågade Danny.
Caroline nickade som svar hon vill inte laga mat i kväll.
13 sep, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Caleb funderade på läxan som var att skriva en uppsats om en Konstnärs uppväxt. Han gick barn och fritids linjen.
13 sep, 2015 17:30
|
Du får inte svara på den här tråden.