Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra fråga. Jag skulle nog frivilligt gå till en boggart för att få svar på den frågan.
13 aug, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Min mammas död
14 aug, 2012 20:53 |
|
aahner
Elev |
14 aug, 2012 20:58 |
|
Ginny!!!!
Elev |
The Mark of Athena (en bok i min favvoserie som ska komma ut snart...) med Leo Valdez (min favvokaraktär i min favvoserie...) död i D:
![]()
14 aug, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Voldermort, dödsätarna och dementorerna
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 aug, 2012 21:04 |
|
t i l d a
Elev |
14 aug, 2012 21:07 |
|
lollan01
Elev |
en farlig sjukdom elller en mördare tror jag
14 aug, 2012 21:10 |
|
Jessica Tonks
Elev |
14 aug, 2012 21:14 |
|
adwantic
Elev |
en misslyckan i något som betyder mycket för mig
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 15 aug, 2012 00:57 |
|
themarauder
Lärare |
15 aug, 2012 01:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen