Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mell
Vi äter jag och mamma. 30 aug, 2015 20:25 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Jag sätter mig ner på soffan och andas djupt. -Jo älskling, jag har hittat en större häst till dig, mamma pratar väldigt fort, men jag hör ändå vad hon säger. En ny häst. Jag har inte hunnit tänka den tanken än. Jag har bara vetat att Cassy var för liten. Jag känner hur en tår faller ner för min kind och jag går och lägger mig innan jag ens hunnit ta en tugga av lasagnen.
30 aug, 2015 20:34 |
|
Borttagen
|
Henny
Mamma kommer och hämtar mig. 31 aug, 2015 15:59 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag går och lägger mig. Stakars Jessie! 31 aug, 2015 16:56 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Nästa morgon kommer jag till stallet med gråt i halsen. Min sista dag med Cassy. Fast hon skulle ju få stanna här så att jag kan hälsa på henne. -Hej lilla älsklingen, viskar jag i hennes öra och sätter fast ett grimmskaft i grimman för att kunna ta henne till hagen.
31 aug, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag går ner till stallet och in hos Maja. Min kära lilla Maja. 31 aug, 2015 20:31 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Jag leder Cassy till hennes hage. Hon gnäggar efter mig när jag går och jag kan inte låta bli att fälla en tår.
1 sep, 2015 00:38 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag ryktar henne tills hon nästan glänser. 16 okt, 2015 16:46 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
När jag kommer tillbaka till stallplanen ser jag hur en stor hästbil rullar in. Jag tittar förskräckt på den. Skulle den nya hästen komma redan idag?
16 okt, 2015 16:49 |
|
Borttagen
|
Mell
- Jag hör transporten och går ut på stallplanen. Jag ser att mamma står och pratar med chafören. (Är det din häst??) 16 okt, 2015 16:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen