Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina började också att gråtta. Hon sprang fram till sin syster & kramadd om henne.
" jag är så ledsen" sa Mina medans hon kramade om henne.
11 aug, 2015 23:38
|
|
Borttagen
|
Kami grät hon begravde ansiktet i händerna trevliga minnen dök upp i huvudet vilket gjorde henne ännu mer ledsen.
11 aug, 2015 23:40
|
|
Borttagen
|
" att hålla allting inom sig gör saker bara värre" sa Mina & försökte le. Dock så hade hon tappat känslen i fötterna.
11 aug, 2015 23:44
|
|
Borttagen
|
" jag orkar inte prata om det här för nån egentligen det känns som om de bara kommer ifrågasätta mig " sa Kami hon ville nu hem kände hon.
11 aug, 2015 23:46
|
|
Borttagen
|
"Ingen ifrågasätter dig" sa Mina & fortsatte krama sin syster. Hon ville inte släpa.
12 aug, 2015 07:12
|
|
Borttagen
|
Kami lyckades Lee
" Kan vi gå hem nu ?" Frågade hon och hon visste vad Mina skulle få göra ta på sig andra strumpor och dricka nått varmt.
12 aug, 2015 12:08
|
|
Borttagen
|
Mina började att tänka en stund.
"nä jag kan inte gå" skojade Mina & släppte taget om Kami.
12 aug, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
" Väldigt lustigt nu går vi " sa Kami och började gå hemåt.
12 aug, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
Mina följde med Kami & log lite grann.
Hon kände att allting hade gått bra. Fast hon skulle kanske bli förkyld om hon hade otur.
12 aug, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
Kami kom hem och fick av sig skor och Jacka hon hoppades att föräldrarna inte skulle vilja prata med henne.
12 aug, 2015 16:08
|
Du får inte svara på den här tråden.