Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 9 10 11 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mina började också att gråtta. Hon sprang fram till sin syster & kramadd om henne.
" jag är så ledsen" sa Mina medans hon kramade om henne.

11 aug, 2015 23:38

Borttagen

Avatar


Kami grät hon begravde ansiktet i händerna trevliga minnen dök upp i huvudet vilket gjorde henne ännu mer ledsen.

11 aug, 2015 23:40

Borttagen

Avatar


" att hålla allting inom sig gör saker bara värre" sa Mina & försökte le. Dock så hade hon tappat känslen i fötterna.

11 aug, 2015 23:44

Borttagen

Avatar


" jag orkar inte prata om det här för nån egentligen det känns som om de bara kommer ifrågasätta mig " sa Kami hon ville nu hem kände hon.

11 aug, 2015 23:46

Borttagen

Avatar


"Ingen ifrågasätter dig" sa Mina & fortsatte krama sin syster. Hon ville inte släpa.

12 aug, 2015 07:12

Borttagen

Avatar


Kami lyckades Lee
" Kan vi gå hem nu ?" Frågade hon och hon visste vad Mina skulle få göra ta på sig andra strumpor och dricka nått varmt.

12 aug, 2015 12:08

Borttagen

Avatar


Mina började att tänka en stund.
"nä jag kan inte gå" skojade Mina & släppte taget om Kami.

12 aug, 2015 15:34

Borttagen

Avatar


" Väldigt lustigt nu går vi " sa Kami och började gå hemåt.

12 aug, 2015 15:49

Borttagen

Avatar


Mina följde med Kami & log lite grann.
Hon kände att allting hade gått bra. Fast hon skulle kanske bli förkyld om hon hade otur.

12 aug, 2015 16:01

Borttagen

Avatar


Kami kom hem och fick av sig skor och Jacka hon hoppades att föräldrarna inte skulle vilja prata med henne.

12 aug, 2015 16:08

1 2 3 ... 9 10 11 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.